Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hender! Store og med lange fingre! (for å matche mine spader...)

Skuldre! Bryst! Bredde og fylde! Så stort som mulig! (nesten...)

Rygg! Men IKKE så stor som mulig. Bare fin.

Underarmer! Overarmer!

Mage!

Alt det er det bare å trene for min del :D

Rumpe og legger og lår derimot, der blir det fort for mye for min del. Bør såklart heller være muskler enn fett, men synes ikke det er noe å strebe etter å få så stort som mulig. Nope. I'm all overkropp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så klart, null vits med utseende om det ikke er noe inni det :) Men nå tenkte jeg nå på om vi bare skulle gå etter noe man ser :p

Smilet er faktisk første jeg ser på også, om det er vennlig sammen med øynene, ja da må man studere resten også haha:p

Blodårer er så fint! Mange av mine venninner synes det bare er ekkelt :mellow:

Enig! Digger blodårer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst nesa, den bør være litt stor og gjerne buet nedover,det verste er potetnese/grisenese og for liten, og så underarmer med litt kraftige muskler i, jeg synes velproposjonering er viktig, liker gutter som ser ut som velutviklede menn, og helst høye og litt brede og kraftige både i skulder og hofteparti. men jeg har datet drit-tynne gutter også, for personlighet er viktigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rygg, rompe og hender :D Så lenge det er på plass, så heeello! Det er eyecandy, men som sagt så er det bare for øyene sin del, om jeg var på jakt etter noe annet enn et fin syn, så teller jo sjarm,smil, brains og selvtilitt til de grader(!!) Nytter ikke å ha en barbie ken på siden av deg viss utseende er alt han har å tilby, hadde ikke jeg klart vertfall :p om du tar tegninga? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...