Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir kåret til årets treningsnarkoman på skolen

Bestiller kun hoteller med treningsmuligheter på sydenturer

Når man gleder seg til ferien er ferdig, så man kommer inn i normal treningsrytme igjen

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• Når du har alle smakene av fun-light - både hjemme og på jobb.
  • Når "påleggsboksen" din i kjøleskapet består av kesam, cottage cheese og grønnsaker, og du har en hel pakke first Price-kyllingfilet og hjemmebaktm lavkarbobrød i minifryseren, samt egen stekepanne - PÅ JOBB!

Du holder på å kutte av deg halve fingern, og noen av det første du gjør når du kommer hjem fra legevakta, er å klippe til treningshansken slik at plaster å styr får plass:D

Ekte treningsnarkiser bruker ikke hansker, de har trælær!

Annonse

Når jeg bruker kidden som vekt mens han har ferie fra barnehagen.

Vet nøyaktig når samboeren pleier å gå inn døra etter jobb så jeg kan møte henne akkurat i døren til å si at jeg stikker på trening.

Gruer meg til hverdagen begynner for da blir det mindre tid til trening og FB.

Og blir utrolig furt hvis vi skal bort om helgene uten et treningssenter i nærheten.

Når du ligger noen minutter for lenge uten å få sove, så du bestemmer deg for å ta et ekstra måltid, 02.30 på natta. :p

- Og når du bruker minst én time om dagen på å se på videoer av random fucks som gjør olympiske løft og baseøvelser.

Annonse

• 2 uker senere...

Når du får helt panikk og leter helt febrilsk når du ikke finner shakeren til å lage deg en proteinshake, og mistenker alle for å ha gjemt den, før du tilslutt innser at den er i oppvaskmaskinen der du selv satt den.. :blush:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...