Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen er nok skrevet før.

Når du ber kjæresten hoppe på ryggen din for å ta knebøy

Får abstinenser fordi du har så lyst til å trene på hviledager

Når du gleder deg til å dimme fordi da kan du trene styrke 5 ganger i uka og fortsatt ha et sosialt liv

Hvordan det går på trening avgjør om dagen er bra eller dårlig

Når du dropper fylla fordi du skal trene dagen etterpå

Når det er helt uaktuelt å droppe en treningsøkt for noe annet

Når du flekser i speilet hver gang du har vært på badet

Når kjæresten din gleder seg til du blir "lei av trening"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når venner og kjente spør om du skal noe etter jobb og man svarer: Trening, ellers ikke noe spessielt.

Og man får til svar: Jeg tok det som en selvfølge at du skulle på trening, jeg tenkte sånn uten om det.

Altså når mine treningssvaner har blitt en selvfølge/ naturlig del for de rundt meg også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=":))' date=' post: 258471, member: 9488&quot]Når du er hjemme fra skolen fordi du er syk og idet du begynner å skifte til treningstøy ringer morra di og sier: IKKE gå å tren!! she knows me too well...

kjenner meg igjen deer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- du trener uansett hvor syk/dårlig du er, presser ut de sisste kreftene

- av og til gleder deg til at kjæresten skal stå opp å gå hjem så du kan gå å trene (litt dårlig samvittighet her :p)

- trøstespiser to bokser med cc med waldenfarms sjokoladedip når du er lei deg, istedenfor isen og sjokoladen venninnen kom med :p

- Går til og fra jobb, når du kunne blitt kjørt, bare fore å få en liten ekstra "morgentrim"

- vurderer å si nei til både jobbvakter å kjøretimer for å få trent skikkelig (må av å til bare ta meg sammen her)

- har planlagt neste måltid før du engang er ferdig å spise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du avlyser en date fordi du føler det blir helt feil å treffe noen som bare "tar seg en joggetur i ny og ne". Haha.

Etter å ha lest denne: http://www.soheeleefitness.com/2012/04/07/50-signs-youre-a-fitness-buff/ var jeg bare nødt til å oppgradere mitt eget utsagn:

When someone flirts with you:

1269xxx.jpg

but when you learn that they don’t even lift:

tumblr_m1thyaG9IP1ql5yr7o1_r1_400.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du har lagt opp fridagen etter å skal gå av vakt klokka 8, men så må du jobbe overtid til 12:30, har en times bilkjøring hjem og skal til frisøren klokka 16. :eek:

Så bilturen hjem minner mer om en rallyetappe hvor man kjører forbi alt på 4 hjul, for å komme hjem tidsnok til å rekke styrkeøkta (så det blir tre økter denne uka) før jeg må dra til frisøren. Vel hjemme, og helt utsultet så blir det en rask shake før økta, for mat det er det virkelig ikke tid til. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...