Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Noen er nok skrevet før.

Når du ber kjæresten hoppe på ryggen din for å ta knebøy

Får abstinenser fordi du har så lyst til å trene på hviledager

Når du gleder deg til å dimme fordi da kan du trene styrke 5 ganger i uka og fortsatt ha et sosialt liv

Hvordan det går på trening avgjør om dagen er bra eller dårlig

Når du dropper fylla fordi du skal trene dagen etterpå

Når det er helt uaktuelt å droppe en treningsøkt for noe annet

Når du flekser i speilet hver gang du har vært på badet

Når kjæresten din gleder seg til du blir "lei av trening"

Jeg får folk til og hoppe på ryggen min for og ta donkey calf raise

Får abstinenser og trener selvom jeg har hviledag..

Om jeg har en dårlig dag på trening er jeg gretten resten av uka

har droppa fylla i et halvt år for og trene

er uaktuelt og droppe en treningsøkt ja

flekser og danser hver gang jeg går forbi et speil, fuckin zeez brah

Guilty as charged :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest xxxxxx
Du er treningsnarkoman når du løfter opp en random ganga på byen og trener bicepscurl/millitærpress med henne, skal faenma gjøre det idag. umad?

Kjør på, jentene blir kjeeempe glade:meh: Har ikke tall på hvor mange ganger gutta har gjort det med meg, bare fordi jeg er så lav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går rundt og rundt på bussholdeplassen mens du venter på bussen, fordi all aktivitet er god aktivitet.

Når folk sier de er litt deppa og du svarer: begynn å tren det gjør deg lykkelig.

Når du sjekker fitnessbloggen før du sjekker facebook.

Når du heller tar bilder av musklene i speilet, enn av ansiktet.

Når du egentlig innerst inne er litt stolt av å ha løftet på deg Lyskebrokk, fordi du føler det viser at du virkelig har gjort en innsats på trening... Yeah thats right, jeg er tøøøff *tror jeg selv*.

Når du gleder deg til at ungen din blir gammel nok til å introduseres for styrketrening :D

Når du snakker så mye om trening at vennene dine blir oppgitt og folk på facebook sletter deg fra vennelisten fordi de er møkklei dine superpositive "nå skal det bli knall å trene" statuser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går rundt og rundt på bussholdeplassen mens du venter på bussen, fordi all aktivitet er god aktivitet.

Når folk sier de er litt deppa og du svarer: begynn å tren det gjør deg lykkelig.

Når du sjekker fitnessbloggen før du sjekker facebook.

Når du heller tar bilder av musklene i speilet, enn av ansiktet.

Når du egentlig innerst inne er litt stolt av å ha løftet på deg Lyskebrokk, fordi du føler det viser at du virkelig har gjort en innsats på trening... Yeah thats right, jeg er tøøøff *tror jeg selv*.

Når du gleder deg til at ungen din blir gammel nok til å introduseres for styrketrening :D

Når du snakker så mye om trening at vennene dine blir oppgitt og folk på facebook sletter deg fra vennelisten fordi de er møkklei dine superpositive "nå skal det bli knall å trene" statuser :D

Det endrer seg når du legger til folk herfra!! ENDELIIIIIIG folk som ikke hater!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx

For ikke å snakke om de formfulle venninnene mine viser seg å være skikkelig haters! Trenger ikke å oppdatere facebookstatusen når jeg kan logge i stedet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-spretter opp av sengen kl halv 7 og er klar for å dra på trening med engang, men sliter ellers med å stå opp om morgen.

-ser ofte på klokken for å se om det er lenge igjen til neste treningsøkt, også på fridager

-veeeeldig rastløs på treningsfrie dager

-ender opp med en eller annen form for cardio på planlagte treningsfrie dager ;)

-ser frem til ungene blir gammel nok til å være med på gymmen

-leser på fb, treningsblogger og andre treningsforum når man spiser, har lagt seg for å sove, sitter på bussen, i selskap, på møte osv (bør kanskje begynne å la tlf ligge hjemme noen ganger :p)

-når pappa har fri fra jobb og ringer for å spørre: skal jeg kjøre deg til trening, du skal vel trene idag også? :thumbsup:

-planlegger ukens treningsøkter utifra andre ting som skal skje i løpet av uken, for å være sikker på å få med seg alle øktene :)

-når fysioterapeutene på treningssenteret 2 dager på rad går fra en pasient og bort til deg bare for å si at h*n er imponert over hvor mye og bra jeg trener, og kommentere forandringen jeg har hatt det siste halve året

-når de eldre damene i pensjonistforeningen (de har egen treningsdag) kaller deg "stortrimmer'n, og i tillegg er på hilsern med de :p

-skynder seg å få treningsklærne til vask med en gang man kommer hjem fra trening, i redsel for å plutselig ikke ha rene og tørre treningsklær til neste økt

-er jente som shopper mer treningsklær, proteinpulver og kosttilskudd enn sminke, vanlige klær osv

-avslår forslag om avtaler hvis du ser at det ikke passer det klokkeslettet og datoen i forhold til treningsplanen (man foreslår et annet tidspunkt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle avtaler legges opp etter treningen... Rart noen synes jeg er lite sosial om dagen:whistling:

Hehe godt de ikke er bare meg. Legen ser bare rart på meg når vi skal avtale ny oppfølgingstime og jeg sier "nei jeg kan ikke da for da er jeg på trening" :p :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...