Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Hehe, ikke så mange treningsnerder og ikke så mange jenter ;)

Jeg sto på Altibox-standen jeg - fiber is the shit (derav nicknamet, hehe) så det var ganske gøy når vi slo rekorden i nedlastning for å si det sånn! :):)

LOL til det med boka forresten! :p hihi..

Eg mente eg husket en søt brunette ifra Altibox :-p Eg var desverre ikke med på farts testen. Då satt eg på Milliewayes og åt Entrecote,

Det var 1.5 jente på 8 gutt, Så det var ikke så gale :-) Desverre så gjør ikke de oppegående jentene så mye ut av seg :-/ De fleste jentene eg traff på der var mildtsagt oppmerksomhetssyke og de andre gjemte seg inniblant alle guttene :-p

Er du fiberskøyter, selger eller "tekniker"?

Takk for det, Eg satt bare å spilte vel 4-5 timer i løpet av hele treffe.. Eg måtte ha noe annet å gjøre ellers kunne eg aldri ha dratt til TG, Selv med 12 kamerater og en harryhandel blandet inn :-)

Men opplevelsen var digg, Gleder meg å bli med igjenn til neste år når bena er såpass at eg kan fly rundt og være med på alt :-)

Hørte du om guttungen på 13-14 som ble dekket med gafferteip, Nugatti og pisset på i søvne? Tragisk, Det er jo nesten bare småunger på tg, Så er vel dumt av meg å forvente litt respekt for fremmede :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg mente eg husket en søt brunette ifra Altibox :-p Eg var desverre ikke med på farts testen. Då satt eg på Milliewayes og åt Entrecote,

Det var 1.5 jente på 8 gutt, Så det var ikke så gale :) Desverre så gjør ikke de oppegående jentene så mye ut av seg :-/ De fleste jentene eg traff på der var mildtsagt oppmerksomhetssyke og de andre gjemte seg inniblant alle guttene :-p

Er du fiberskøyter, selger eller "tekniker"?

Takk for det, Eg satt bare å spilte vel 4-5 timer i løpet av hele treffe.. Eg måtte ha noe annet å gjøre ellers kunne eg aldri ha dratt til TG, Selv med 12 kamerater og en harryhandel blandet inn :)

Men opplevelsen var digg, Gleder meg å bli med igjenn til neste år når bena er såpass at eg kan fly rundt og være med på alt :)

Hørte du om guttungen på 13-14 som ble dekket med gafferteip, Nugatti og pisset på i søvne? Tragisk, Det er jo nesten bare småunger på tg, Så er vel dumt av meg å forvente litt respekt for fremmede :-/

Jeg sender deg PM så vi ikke ødelegger hele treningsnarkomantråden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du og ei jente står naken foran speilet og du er mest interessert i og flexe og beundre din egen biceps :D

Jeg er usikker på om det er en bra eller dårlig ting!!:p

____

...Når du bare MÅ ta deg en treningsøkt foran en date selv om det betyr mindre tid til å stelle seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innså jeg var treningsnarkoman når jeg står og venter på toget og tar dips og push ups på benkene i skuret mens jeg håper toget er forsinket så jeg kan rekke en ekstra runde....

Hahaha, kjenner meg så igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innså jeg var treningsnarkoman når jeg står og venter på toget og tar dips og push ups på benkene i skuret mens jeg håper toget er forsinket så jeg kan rekke en ekstra runde....

Jeg står sånn på kjøkkenbenken på nattevakt.. har naboer rett over som sikkert rister kraftig på huet :D Men dype, skrå push-ups er SÅ kjekt å ta der!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...