Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, han kjørte bare 1 tungt sett så gikk han. så jeg tok å vasket stangen etterpå.

Jeg er også den sjenerte typen som ikke tørr å si ifra.

Jeg sier av og til i fra. Artig når det er godt voksne mennesker som blir satt på plass av "ungdommen" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk vil trene i sports-bh og boksershorts, fordi det er mer komfortabelt, så synes jeg de burde få lov til det. Hvis de prøver å å være deilig derimot, så kan de GTFO.

Forsåhvidt enig i at folk burde få lov til å ha på seg det de trives best i, Men jeg syns det er fullstendig unødvendig å vise seg frem til de grader noen gjør. Kanskje de gjør det for å vise seg frem, kanskje fordi det er komfortabelt, men uansett så kan man ta hensyn til sine medmennesker. Jeg er ikke interissert i å se halvnakne folk når jeg trener, om det er menn eller kvinner. De fleste klarer å kle på seg når de er andre plasser enn treningssentre så når ble det greit å kle av seg under trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåhvidt enig i at folk burde få lov til å ha på seg det de trives best i, Men jeg syns det er fullstendig unødvendig å vise seg frem til de grader noen gjør. Kanskje de gjør det for å vise seg frem, kanskje fordi det er komfortabelt, men uansett så kan man ta hensyn til sine medmennesker. Jeg er ikke interissert i å se halvnakne folk når jeg trener, om det er menn eller kvinner. De fleste klarer å kle på seg når de er andre plasser enn treningssentre så når ble det greit å kle av seg under trening?

Noen gang vært i svømmehall? Hva synes du om alle de norske jentene som går på byen uten å dekke til skuldrene og håret sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen gang vært i svømmehall? Hva synes du om alle de norske jentene som går på byen uten å dekke til skuldrene og håret sitt?

Svømmehall er vel en annen ting. Det samme som stranden, der er man forberedt på bekledningen.

Og når det gjelder byen, så er det faktisk mange som har på seg mer klær der enn på treningssenter. Det jeg sier er rett og slett at folk kan tenke litt på andre før de kler av seg, for treningen lider ikke av at man har på seg en overdel som dekker magen og en bukse som dekker rompen.

Og skal du digge deg selv foran speilet så kan du gjøre det hjemme og ikke foran de 10 andre personene som trener i samme rom som deg.

Men det her er egentlig en diskusjon man skulle tatt en annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmehall er vel en annen ting. Det samme som stranden, der er man forberedt på bekledningen.

Og når det gjelder byen, så er det faktisk mange som har på seg mer klær der enn på treningssenter. Det jeg sier er rett og slett at folk kan tenke litt på andre før de kler av seg, for treningen lider ikke av at man har på seg en overdel som dekker magen og en bukse som dekker rompen.

Og skal du digge deg selv foran speilet så kan du gjøre det hjemme og ikke foran de 10 andre personene som trener i samme rom som deg.

Men det her er egentlig en diskusjon man skulle tatt en annen plass.

Må da være lov å trene i hva man føler for, så lenge det ikke går utover hygiene.

Når man er på trening er man på trening for å trene, ikke for å se på andre og bry seg om hva de har på seg...In my opinion :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de øvelsene skjønner jeg at man ikke bruker sko på. Men jeg snakker om å generelt gå rundt uten sko/sokker under hele treningsøkta. Det er jo utrolig ekkelt og uhygenisk.

Hva om man ikke har med seg skoene fordi man trener uten sko da? Er ikke noe forskjell på å trene knebøy i sokkelesten og trene skulderpress i sokkelesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man ikke har med seg skoene fordi man trener uten sko da? Er ikke noe forskjell på å trene knebøy i sokkelesten og trene skulderpress i sokkelesten.

Vel, det er forsåvidt verre dersom man trener barfot, dersom man skal sammenligne. Men jeg syns uansett at det er utrolig ekkelt og helt uten mål og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er forsåvidt verre dersom man trener barfot, dersom man skal sammenligne. Men jeg syns uansett at det er utrolig ekkelt og helt uten mål og mening.

Tror hun mente barfotsko :p Uansett så er dette off-topic. Hold det on-topic eller finn en lag annen tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei jente på gymmet som reiv ned en sånn 2.5 kilo lås som hun prøvde å fiske frem mens jeg tok knebøy for noen dager siden. Jeg stirra på henne og sa : Herregu si ifra før du river ned stedet da, slik at folk kommer seg ut i sikkerhet! Før jeg rakk å smile for og markere at jeg tulla, snudde hun på hælen og forsvant. Så jeg ser vel for meg at nok en kvinnfolk sitter hjemme og synes jeg er creepy nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy. Eldre som trener er inspirerende. Håper jeg er i god nok form til å trene hardt når jeg er 70-80år

Helt enig, der jeg trente før var det en eldre man som i følge faren min hadde trent hver dag siden han var ung. Han var ganske stor( til å være 70 i alle fall). Alle hadde respekt for han, husker en gjeng sydhavkonger hadde satt på noe ordentlig ecstacy-dunk-dunk-partymusikk og stod å curla til den store gull medaljen. Han kom inn, gikk midt mellom dem, dro ut strømmen til høytalerene i manualavdelinga, ingen sa noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...