Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?

Anbefalte innlegg

100M på 11,54 sec. Jeg er idrettselev men 1 år før dette skjedde ble gymtimene kuttet med 50% på grunn av språkfag og bare teknikktimene var igjen. Jeg var da generelt i lite aktivitet da jeg verken spiller fotball eller noen annen form for aktivitet unntatt jakt, fiske og villmarksliv. Misliker mye løping, så det var litt spesielt å løpe nesten 1 sekund fortere enn toppidrettselever på fotball-linja. Lærerene trodde først det var noe galt med elektronikken men det var det ikke. Jeg tror knebøyen har hjulpet meg en del på eksplosiviteten.

Fortsetter under...

Det 56km lange Rensfjellrennet på 4t og 50min.. :) Det var for 10kg siden.. :p

Åhh, herregud. Det er et seriøst langt løp og tipper det involverer mye bakker også? Jeg er imponert. Når jeg tenker å prøve meg på helmaraton er det Amsterdam, fordi det er så paddeflatt, haha.

Må over to fjell på turen, men ender på rundt den samme høydemeteren som da du starter.. Men det er jo på ski, ikke på bar bakke! ;) Så teknisk sett ikke et løp, men fant ingen skrytetråd for skirenn.. :p (Så det var flere som benyttet sjansen lenger opp her! ;))

Annonse

Åhh, herregud. Det er et seriøst langt løp og tipper det involverer mye bakker også? Jeg er imponert. Når jeg tenker å prøve meg på helmaraton er det Amsterdam, fordi det er så paddeflatt, haha.

Er jo tusen ganger verre å løpe 42 km hvor det er helt flatt hele veien, enn en litt mer kupert trasé. Er jo haugevis med motivasjon i det å vite at det kommer en nedoverbakke snart :p

Er jo tusen ganger verre å løpe 42 km hvor det er helt flatt hele veien, enn en litt mer kupert trasé. Er jo haugevis med motivasjon i det å vite at det kommer en nedoverbakke snart :p

Godt poeng;) Det eneste jeg kan tenke meg er noe mer motiverende med å utsette knærne mine for 42 km med asfalt, er at det foregår i en by og dette innebærer en bråte med folk strødd langs sidelinjen. Hvorpå den ene mer villig til å heie deg frem enn den andre.

• 5 uker senere...

For en i sitt verste form noensinne var jeg skikkelig stolt over å ha gjennomført

Runar Triathlon (300m svømming, 19,6 km sykkling (terrenge) og 5,6 km løp) - kom selvsagt på siste plass,

men det var den deiligste siste plasssen i mitt liv.

Det var også det som på en måte startet livsstilendringen

(nå er jeg påmeldt Oslo Triathlon aug 2012 1500 svøm, 40 km sykling og 10 km løp - er også stolt at jeg har klart

å rekuttere 20 personer medi det løpet også -de fleste på sprint distansen)

3-sjøersløpet i Stavanger i september :)

Mitt første (og ser ut som siste) halvmaraton fullført etter ett års opptrening.

Har fått konstatert Runners Knee, så må ta det rooooolig med løpingen fremover.

Men utrolig stolt over å ha fullført, selv med enorme smerter og en kropp som sa stopp :p

Annonse

Tresjøers halvmaraton 21km : 1t 45min Kjekt å fullføre selv om hoftene var ødelagt etterpå i flere dager :p

Mosvannet 3,1km: 11min 37sek :)

Føler det er bra innsats å dra 100kg+ igjen dette :) Elsker å løpe etter jeg ble lettere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...