Gå til innhold

Sjekke opp på treningssenter?


Jenny95

Anbefalte innlegg

Eksakt. På jobben smiler jeg mye og er sosial med alle. Faktisk litt for mye kanskje, at jeg ble bedt ut av to kollegaer… men nå som jeg virkelig vil sjekke opp/bli bedre kjent med denne fyren, så klarer jeg det ikke. Klassisk :p

Ha ha, jeg blir alltid så pussig sjenert blant veldig pene mennesker. Damer også, selv om jeg er heterofil. Er han så pen at du blir satt ut?

Du vet hvertfall at du har det i deg da. Du får ta det en dag du er på en trenings-high. Frem med sjarmen og hils. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig gutta: dersom en jente ser på dere noen ganger, og etterhvert smiler. Kanskje sier hei - antar dere at jenta er interessert, da?

Jeg tenker enten at det er en sosial jente (de mest utadvendte kan ofte være de minst interesserte) eller at hun liker meg eller begge deler. Paradoksalt nok vil de mest interesserte jentene være de som viser minst synlig interesse, jfr. din oppførsel her. Det tok meg som mann lang tid å lære dette. Og mange menn skjønner det nok fortsatt ikke.

Hva tenker dere jenter om en fremmed mann smiler og sier hei? Dette er noe jeg gjør ganske ofte nemlig. Av og til er jeg interessert. Av og til ikke. Men jeg tenker jo at det er litt uvanlig og at mange av disse jentene sikkert tror jeg er interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker jævlig greit som et filter for min del f.eks :D Vil ikke ha bortskjemte damer. Vil ha de som "står opp fra sofaen og henter den jævla fjernkontrollen" for å ta en analogi. Som i Tors eksempel. Det ER så jævla turn-on at jeg har ikke ORD :D

Det er nok det hun vil ha også. Så kan dere jo sitte der å smile til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det hun vil ha også. Så kan dere jo sitte der å smile til hverandre.

Dust. Jeg snakker om situasjoner hvor det er "enveis" sjekking. Typ hvor du bare løfter skit og blir sjekka opp. Om jeg trener og noen er keen, så sier det MYE til meg om hu bare går bort og sjekker meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere jenter om en fremmed mann smiler og sier hei? Dette er noe jeg gjør ganske ofte nemlig. Av og til er jeg interessert. Av og til ikke. Men jeg tenker jo at det er litt uvanlig og at mange av disse jentene sikkert tror jeg er interessert. :)

Akkurat dét kommer veldig an på settingen. Smiling er alltid hyggelig. Sier folk hei så tenker jeg automatisk at jeg er på hils med personen fra en eller annen setting jeg ikke husker. Så pleier å smile eller si hei tilbake og så tenke litt "Hvem var det egentlig? Jaja, hyggelig fyr som hilser". Tenker ikke at personen er ute etter å sjekke meg opp, men jeg vil tro at det er en god start på å etter hvert gjøre det, spesielt hvis personen er en som går på samme skole eller trener samme sted som meg. Litt poengløst å si hei til en random på gata for å satse på å fortsette praten neste gang man møtes tilfeldig. Men når jeg tenker meg om hadde jo det vært et litt artig prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært så innbilsk og tenkt at han var intreressert kun fordi han smiler en gang. Bare at han er hyggelig. Skjer det derimot gjentatte ganger, med tydelig blikkontakt og et hei, så hadde jeg kanskje tenkt om det er noe han vil :)

Nå får jeg ikke trent før neste uke, så vi får se. Håper han savner meg på gymmet ;) neida, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et merkelig spørsmål.

Jeg trente hip thrust. Den er jo... ja, litt drøy. Så kom det en hunky fyr og lurte på om jeg kunne lære han øvelsen. Wtf?! Er dette kjekketriks, eller genuint? Ville jo tro det førstnevnte, men jeg hadde nettopp vært skikkelig sylta, så var rød rundt nesa, munnsår og pandaøyne pga sminken hadde rent ut pga svette.

En klein opplevelse var det nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nyskjerrig på hvordan du lærte han det, jeg.

Ja- nei, nå kan du lure. Jeg viste han IKKE hvordan man gjør det, for å si det sånn.

Jeg er mer enn villig til å lære bort... Men ikke *den* øvelsen. Bryr meg generelt minimalt om hva folk tenker om meg på gymmet, men akkurat den er jeg lite komfortabel med. Synd den er genial for rævbygging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som vanlig brilliant på trening dag! :D

Advarsel: Om du er blant mine 'haters', så ikke les dette selvforherligende innlegget fylt av selvskryt. Men jeg vet at du egentlig elsker meg, i hvert fall litt, så du kommer til å lese det allikevel. :)

Markløft. Stille og rolig på senteret, men hadde alt fått øye på to blondiner jeg håpet å komme i kontakt med. Dessverre var jeg ferdig med toppsettet mitt på 150 kg innen den ene av de fant ut at hun skulle ta knebøy ved siden av meg. Da hadde jeg alt gått ned til 80 kg for mine 5 sett på 10 repetisjoner Jim Wendler style. Depresjon. Vurderte å fortelle henne at jeg nettopp hadde tatt 150 kg og at hun ikke måtte få feil inntrykk, men jeg droppet det.

Uansett, jeg så at hun gikk frem og tilbake og tilsynelatende lette etter noe. Selv om hun hadde på seg ørepropper stoppet det meg ikke å spørre, "Leter du etter noe?"

Den unge kvinnen så etter 5 kg skiver og jeg kunne gledelig meddele at jeg akkurat var ferdig med en hun kunne få med meg. Glad jente. Tullet litt frem og tilbake før hun tok et sett. På igjen med øreproppene.

Når hun var ferdig og hadde fått en pust i bakken gikk jeg mot henne og gjorde tegn til å snakke. Kom med en eller annen kommentar om at hun så ut til å bruke imponerende vekter. Mest tull. Hun lo litt. Så sa jeg at hun så kjent ut og lurte på om hun kjente igjen meg. Det gjorde hun. Vi har nemlig vært på samme bibliotek et par ganger, men vi har aldri snakket sammen. Jeg synes dog det lignet på en jente jeg hadde sett der.

Praten gikk videre mellom settene i rundt en halvtimes tid. Noen kaller det sjekking. Jeg kaller det å bli bedre kjent. Hadde gjort mer eller mindre nøyaktig det samme med en mann (om jeg var interessert i å snakke). Når hun skulle gå, sa jeg, "Det var hyggelig å bli kjent med deg. Hva heter du?" Vi introduserte oss for hverandre og jeg ønsket henne god ferie og sa at jeg sikkert ser henne på nyåret. Hun sa takk det samme og virket tilfreds med vårt lille møte.

Jeg vurderte å høre om hun ville møtes utenfor senteret en gang og be om nummeret, men gjorde det ikke fordi:

1) Jeg kommer til å se henne igjen.

2) Jeg reiser hjem i morgen tidlig.

3) Jeg er egentlig forelsket i en annen jente som jeg holder på å stjele fra kjæresten hennes (som om jeg ikke var upopulær nok her inne).

Så enkelt kan det gjøres.

PS: Om du skulle lese dette innlegget (du vet hvem du er), så vit at det var en fornøyelse å snakke med deg og at jeg ble aldri så lite sjarmert av ditt vakre vesen. Vi møtes forhåpentligvis igjen.

Med ydmyk hilsen,

Guds gave til kvinnen,

Sam Gold.

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løft mer, snakk mindre.

200 kg i markløft 2015, SamGold.:)

Bare for å ha det på det rene, så var dette 150 kg X 5 repetisjoner og jeg hadde litt å gå på. Med mine 72 kg er jeg ikke like flau over markløften som benkpressen min, men vi får se i løpet av 2015. :)

Forøvrig formulerer du deg som om du var ti år eldre enn meg og jeg er jo allerede en gammel krok.

Artig!

:)

Jeg er 'old school'. Damene er svake for slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forteller alt til alle om det.

Selvsagt. Det hadde sikkert du også gjort om du hadde hatt noe å fortelle. :)

I en annen tråd skrev du:

Men det gjorde den ikke og tråden fortsatte i en retning som er felles for den typen tråder. Forsiktig latterliggjøring, trollvarsel, så regelrett mobbing i velkjent "alle mot en" stil, for så å bli toppet med filosoferinger mellom enkelte individer som omhandler alt annet enn det tråden egentlig handlet om i utgangspunktet.

Sist, men ikke minst, forsøk å være mer tolerante for mennesker som er annerledes enn dere. Ingen er tjent med mobbing, latterliggjøring, eller en kras tone (selv på nett). Det skaper bare mer negativitet og "popcorn".

Merker at du og en del andre bruker første mulighet dere har til å prøve å ta meg eller gjøre meg til latter. Synes du det er greit?

Kanskje du burde være mer tolerant for mennesker som er annerledes enn deg? Og kanskje du burde slutte å kaste stein i glasshus?

Heldigvis har jeg ikke livet mitt her inne på Fitnessbloggen og kan ikke si at jeg bryr meg særlig mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Det hadde sikkert du også gjort om du hadde hatt noe å fortelle. :)

I en annen tråd skrev du:

Merker at du og en del andre bruker første mulighet dere har til å prøve å ta meg eller gjøre meg til latter. Synes du det er greit?

Kanskje du burde være mer tolerant for mennesker som er annerledes enn deg? Og kanskje du burde slutte å kaste stein i glasshus?

Heldigvis har jeg ikke livet mitt her inne på Fitnessbloggen og kan ikke si at jeg bryr meg særlig mye. ;)

Annerledes er en ting, å være slesk er noe annet. Eller? Kanskje ikke? For all del ;)

Ikke all slags "annerledes" er akseptabelt heller. Nynasister er annerledes de og, uten at man må akseptere de. Ikke at jeg drar en parallel her, men prøver å få frem på en dårlig måte at det finnes forskjellige typer "annerledes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...