Gå til innhold

Sjekke opp på treningssenter?


Jenny95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom ei jente bort til meg her om dagen og lurte på hvordan man stilte inn treningsbenken. Jeg så litt dumt på henne først før jeg viste henne den meget enkle mekanismen. Så takket jeg for meg å fortsatte programmet mitt (y)

Haha, sier du det? Ville du ikke prøvd å fortsette samtalen hvis du synes hun var litt søt?

uansett litt kleint om folk tror man prøver å sjekke deg opp når man egentlig kun lurer på hvordan feks apparatet funker. DA er man rett og slett bare innbilsk

Spurte en fyr om hvordan den tingen funket, og han så faktisk litt rart på meg… Håper ikke han trodde at jeg prøvde å sjekke han opp - og uansett så var han ikke min type heller akkurat. :p

Men tror jeg begynner med å smile til han et par ganger, og hvis responsen er god, så sier jeg hei neste gang. Etter DET, føler jeg at det er fritt frem å spørre om å spotte :) men det er i grunn ganske pinlig, så kanskje det er en bedre ide å spørre om bra øvelser til armer. Han har så deilig biceps, hehe...

Dette blir faktisk første gang jeg sjekker opp noen… haha. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sier du det? Ville du ikke prøvd å fortsette samtalen hvis du synes hun var litt søt?

uansett litt kleint om folk tror man prøver å sjekke deg opp når man egentlig kun lurer på hvordan feks apparatet funker. DA er man rett og slett bare innbilsk

Spurte en fyr om hvordan den tingen funket, og han så faktisk litt rart på meg… Håper ikke han trodde at jeg prøvde å sjekke han opp - og uansett så var han ikke min type heller akkurat. :p

Men tror jeg begynner med å smile til han et par ganger, og hvis responsen er god, så sier jeg hei neste gang. Etter DET, føler jeg at det er fritt frem å spørre om å spotte :) men det er i grunn ganske pinlig, så kanskje det er en bedre ide å spørre om bra øvelser til armer. Han har så deilig biceps, hehe...

Dette blir faktisk første gang jeg sjekker opp noen… haha. :blush:

Cluet er vel, som du er litt inne på selv, at mange synes det er litt kjipt å starte å prate mer fremmede, og hvis man da har noe ufarlig man kan åpne med, så kan det hjelpe ;p

Men jeg vil tro du har oddsene på din side, hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du ikke prøvd å fortsette samtalen hvis du synes hun var litt søt?

Kanskje han ble nervøs og usikker på hva han skulle gjøre?

Jeg opplevde en gang at en fremmed og attraktiv jente tok kontakt med meg på en benk i San Francisco når jeg satt alene og leste Atlas Shrugged. Ble rett og slett nervøs og noe satt ut av hele situasjonen. Totalt uvant for meg på det tidspunktet. Dette er nå 10 år og over 100 kvinner siden, så jeg hadde nok taklet det annerledes dag.

Men det kan skje at jeg fortsatt blir overrasket og ikke reagerer som jeg burde i øyeblikket. Gikk i mine egne tanker på universitetet tidliger i uken. Smilte instinktivt til en jente og når jeg så bort igjen sa hun høyt og tydelig hei. Jeg sa hei tilbake, men gjorde ikke mer. Supersøt jente. Å si hei er MIN move, så ble litt overrasket. :)

Moralen er: Folk kan gjerne være interessert selv om de tilsynelatende ikke er det. I Norge er ikke slikt så vanlig, så selv mennesker du tenker er selvsikre kan nok bli usikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han ble nervøs og usikker på hva han skulle gjøre?

Jeg opplevde en gang at en fremmed og attraktiv jente tok kontakt med meg på en benk i San Francisco når jeg satt alene og leste Atlas Shrugged. Ble rett og slett nervøs og noe satt ut av hele situasjonen. Totalt uvant for meg på det tidspunktet. Dette er nå 10 år og over 100 kvinner siden, så jeg hadde nok taklet det annerledes dag.

Men det kan skje at jeg fortsatt blir overrasket og ikke reagerer som jeg burde i øyeblikket. Gikk i mine egne tanker på universitetet tidliger i uken. Smilte instinktivt til en jente og når jeg så bort igjen sa hun høyt og tydelig hei. Jeg sa hei tilbake, men gjorde ikke mer. Supersøt jente. Å si hei er MIN move, så ble litt overrasket.
:)

Moralen er: Folk kan gjerne være interessert selv om de tilsynelatende ikke er det. I Norge er ikke slikt så vanlig, så selv mennesker du tenker er selvsikre kan nok bli usikre.

var vel både det ene og det andre som du nevner. Hun hadde definitivt gjort sine serier med squats, så var derfor jeg ble så dumbfounded. Var også i min vanlige usosiale treningsmodus, og tenkte ikke mer over det før jeg var ferdig med treningen.

Riktignok, så synes jeg måten hun tok kontakt på var bra i utgangspunktet, men det er ikke alltid jeg har skrudd på antenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok, så synes jeg måten hun tok kontakt på var bra i utgangspunktet, men det er ikke alltid jeg har skrudd på antenna.

Vel, hva har du tenkt å gjøre med det neste gang du ser henne?

I min verden er alle kvinner som snakker med meg ekstremt interessert i meg. Jeg vet at det ikke er nødvendigvis sant, men jeg synes det er en morsom innstilling. Har gitt meg (og forhåpentligvis en jente eller to) mye glede.

I din situasjon, gitt at du skulle ha interesse av mer kontakt, så hadde jeg kanskje fortsatt på samme tema og sagt for eksempel: "Hvordan går det med treningen, unge kvinne? Har du fortsatt problemer med treningsbenken eller var instruksjonene mine tilfredsstillende?"

Sagt med et lurt smil og en vennlig energi, så gir dette garantert en liten latter og i det minste et smil.

Så kan man for eksempel si, "Vel, om det skulle være noen problemer, så tilbyr jeg min ekspertise på området. Helt gratis."

Det er så utrolig mye man kan si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det å elske kvinnen og ha det gøy i hverdagen er en forbrytelse, så er jeg skyldig som anklaget. Skyt meg.

Neida, på ingen måte en forbrytelse, men i hver post ? Jeg tror faktisk poengene dine kommer bedre fram om de ikke er pakket inn i selvskryt og klisjeer ;)

Men var humoristisk ment, jeg skal ikke blande meg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, på ingen måte en forbrytelse, men i hver post ? Jeg tror faktisk poengene dine kommer bedre fram om de ikke er pakket inn i selvskryt og klisjeer ;)

Men var humoristisk ment, jeg skal ikke blande meg mer.

Ingen skade skjedd og ingen skjede skadd. :)

Å være en 'people-pleaser' eller å ha som mål å bli likt av andre, enten det er her inne eller i det virkelige liv, synes jeg er et dårlig utgangspunkt for hvordan man skal leve livet sitt. Allikevel er jeg faktisk ganske godt likt i det virkelige liv og kommer lett overens med folk, menn som kvinner.

Om jeg er litt cocky her inne, så inneholder i hvert fall stort sett alle av innleggene mine et element av å ville hjelpe andre, så kanskje folk burde slutte å ta meg og seg selv så forpult seriøst. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men... hva skjer med gutta her som faktisk backer tips om å "smile litt og se hva som skjer"? o_O

Vi menn er generelt tette når det kommer til hinting (brent barn skyr ilden). Vi har vanskelig for å ta hint, og feiltolker man hint ender det fort med rå og brutal avvisning som fører til at man unngår å risikere samme tabba igjen. Smil og "hei" fører antageligvis ingen verdens steder.

Er du oppriktig interessert går du enkelt og greit bort til han og sier noe alá "Hei. Jeg er kanskje litt frempå men jeg er ikke fan av bullshit. Jeg har lagt merke til deg, kanskje du kunne tenke deg å finne på noe en dag?"

Worst case scenario: Han sier "Nei, sorry, jeg tror ikke dama hadde satt pris på det..", og alles hverdag ruller videre som om ingen verdens ting har skjedd. Det er først når dere har bytta telefonnummer og avtalt å møtes at ting faktisk blir litt nervepirrende. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du oppriktig interessert går du enkelt og greit bort til han og sier noe alá "Hei. Jeg er kanskje litt frempå men jeg er ikke fan av bullshit. Jeg har lagt merke til deg, kanskje du kunne tenke deg å finne på noe en dag?"

Worst case scenario: Han sier "Nei, sorry, jeg tror ikke dama hadde satt pris på det..", og alles hverdag ruller videre som om ingen verdens ting har skjedd.. (y)

Så lenge man ikke ender opp med å si tilbake: - nei, ikke kjæresten min heller.

Så ruller alles hverdag videre som om ingenting har skjedd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke ender opp med å si tilbake: - nei, ikke kjæresten min heller.

Så ruller alles hverdag videre som om ingenting har skjedd ;)

Hahaha!

Ontopic:

Smil

si hei

ikke tenk panikksituasjoner i hodet

tenk panikksituasjoner i hodet

finn ut at alt egentlig foregår i hodet ditt og du sitter hjemme på soverommet og skriver i en chat om emnet

Plot twist:

Finn ut at du egentlig drømmer, og sovnet på treningssenteret.

En jente kommer bort.. hva gjør du?

*panikksituasjon*

---

Anyways.

Jeg tenker som så.

Hva er det verste som kan skje?

Så lenge man ikke er lite flatterende, og ekkel, vil man trolig få et ja eller et fint nei. Du har uansett vunnet på en eller annen måte:

A) Date

B) Hverdagsopplevelse og en erfaring rikere?

Så hello ladies.

ASL?

(Vent.. var det creepy?)

Brokkoli save me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Ontopic:

Smil

si hei

ikke tenk panikksituasjoner i hodet

tenk panikksituasjoner i hodet

finn ut at alt egentlig foregår i hodet ditt og du sitter hjemme på soverommet og skriver i en chat om emnet

Plot twist:

Finn ut at du egentlig drømmer, og sovnet på treningssenteret.

En jente kommer bort.. hva gjør du?

*panikksituasjon*

---

Anyways.

Jeg tenker som så.

Hva er det verste som kan skje?

Så lenge man ikke er lite flatterende, og ekkel, vil man trolig få et ja eller et fint nei. Du har uansett vunnet på en eller annen måte:

A) Date

B) Hverdagsopplevelse og en erfaring rikere?

Så hello ladies.

ASL?

(Vent.. var det creepy?)

Brokkoli save me!

Jeg passer alltid på deg, Svein :love: Flytt deg over til sjekketråden, der er creepyterskelen svært høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men... hva skjer med gutta her som faktisk backer tips om å "smile litt og se hva som skjer"? o_O

Vi menn er generelt tette når det kommer til hinting (brent barn skyr ilden). Vi har vanskelig for å ta hint, og feiltolker man hint ender det fort med rå og brutal avvisning som fører til at man unngår å risikere samme tabba igjen. Smil og "hei" fører antageligvis ingen verdens steder.

Er du oppriktig interessert går du enkelt og greit bort til han og sier noe alá "Hei. Jeg er kanskje litt frempå men jeg er ikke fan av bullshit. Jeg har lagt merke til deg, kanskje du kunne tenke deg å finne på noe en dag?"

Worst case scenario: Han sier "Nei, sorry, jeg tror ikke dama hadde satt pris på det..", og alles hverdag ruller videre som om ingen verdens ting har skjedd. Det er først når dere har bytta telefonnummer og avtalt å møtes at ting faktisk blir litt nervepirrende. (y)

Har du gjort eller opplevd dette selv?

Et smil og et hei har ført meg veldig mange steder. Det som betyr noe er å innlede kontakt og det er det som skjer etterpå som betyr noe. Altfor mange fokuserer på å skulle lire av seg noe perfekt og imponerende, noe som fører til paralyse på grunn av analyse og overtenking (høres kulere ut på engelsk). Faktum er at om du sier hei til en fremmed person i Norge har du alt skilt deg ut.

Her har vi en jente som tilsynelatende er livredd for å si hei. Aldri i livet om hun hadde turt si det du foreslår. Jeg tror heller ikke det er den mest effektive metoden. Da er det bedre å snakke sammen litt først og se om kjemien er der. Da slipper man presset som oppstår når man får en slik direkte forespørsel ut av det blå. Om kjemien er bra blir det langt mer naturlig å si,

"Hey...jeg liker å snakke med deg. Har du lyst å møtes en dag?"

"Du virker som en jente det kan være verdt å bli bedre kjent med, om det skulle være gjensidig."

"Har du lyst å finne på noe en dag?"

Som vanlig, kun min ytterst ydmyke mening. :)

PS: Jeg snakket med en av Hei-jentene mine i dag. Vi har vel hilst på hverandre kanskje fem ganger over et par måneder og begge har vært opptatt når vi har møttes. I dag var hun alene. Nytt hei og så sa jeg, "Hver gang jeg ser deg så smiler du. Hva er hemmeligheten?" Vips. En samtale. Smoooooooooth. :D

EDIT: Men misforstå meg ikke, PlastBox. Kudos til deg om du har gjort noe slikt. Det krever baller og det ER kult. Men jeg tror at en litt mer avslappet tilnærming fungerer bedre OM dette er en person man vet at man ser flere ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort eller opplevd dette selv?

Et smil og et hei har ført meg veldig mange steder. Det som betyr noe er å innlede kontakt og det er det som skjer etterpå som betyr noe. Altfor mange fokuserer på å skulle lire av seg noe perfekt og imponerende, noe som fører til paralyse på grunn av analyse og overtenking (høres kulere ut på engelsk). Faktum er at om du sier hei til en fremmed person i Norge har du alt skilt deg ut.

Her har vi en jente som tilsynelatende er livredd for å si hei. Aldri i livet om hun hadde turt si det du foreslår. Jeg tror heller ikke det er den mest effektive metoden. Da er det bedre å snakke sammen litt først og se om kjemien er der. Da slipper man presset som oppstår når man får en slik direkte forespørsel ut av det blå. Om kjemien er bra blir det langt mer naturlig å si,

"Hey...jeg liker å snakke med deg. Har du lyst å møtes en dag?"

"Du virker som en jente det kan være verdt å bli bedre kjent med, om det skulle være gjensidig."

"Har du lyst å finne på noe en dag?"

Som vanlig, kun min ytterst ydmyke mening. :)

PS: Jeg snakket med en av Hei-jentene mine i dag. Vi har vel hilst på hverandre kanskje fem ganger over et par måneder og begge har vært opptatt når vi har møttes. I dag var hun alene. Nytt hei og så sa jeg, "Hver gang jeg ser deg så smiler du. Hva er hemmeligheten?" Vips. En samtale. Smoooooooooth. :D

EDIT: Men misforstå meg ikke, PlastBox. Kudos til deg om du har gjort noe slikt. Det krever baller og det ER kult. Men jeg tror at en litt mer avslappet tilnærming fungerer bedre OM dette er en person man vet at man ser flere ganger. ;)

Jeg er mann, og antar du også er det. Et "smil og hei" kan fint fungere for oss, fordi damer generelt* ikke er vant til avvisning på samme måte som menn flest gjerne blir. Om en noenlunde interessant kar sender signaler er det ingen risiko for ei dame å agere på det, fordi en singel mann stort sett alltid er interessert i ei dame han spontant smiler til og hilser på.

Det er ikke til å skyve under en stol at når en mann kan prøve og feile 10 ganger for hver dame som kanskje oppriktig gjengjelder litt interesse, får damer interesse fra omtrentlig 10 menn for hver mann hun er interessert i. Derfor jeg sier at sånn luftige flørte- og hintetaktikker antagelig ikke vil føre til stort annet enn at han tenker "Tenk om hu der var interessert, 'a.." før tidligere totalbommerter på tolkning av damers diverse signaler sprekker den bobla. :p

Jeg har forøvrig i min ungdom (rundt den tiden der man begynner å innse at å drite seg ut ikke er så himla farlig og at folk ikke husker en eventuell flause mer enn 3 sekunder etter den har skjedd) gått bort til ei dame på busstasjonen og sagt noen sånt som:

"Hei. Det er ikke meninga å være han raringen på busstasjonen, men jeg har lagt merke til deg og du er så hensynsløst nydelig at jeg ikke kan stå her og gjøre ingenting. Kult om du vil møtes og ta en kaffe eller noe en dag! Nå skal jeg trekke meg tilbake og late som ingenting heller enn å stå her og la ting bli skikkelig awkward.", før jeg gav henne en lapp med nummeret mitt på, smilte, og satte meg og venta på bussen min. Det varte ikke, men vi ble godt kjent og hadde det gøy en stund, og det var definitivt en opplevelse som gjorde dagen hennes verdt å huske. ^^,

*merk, damer, bruken av ordet generelt. Jeg snakker ikke nødvendigvis om akkurat deg som leser dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...