Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kort sikt: bli swole som fsck med burny_ ALL ABOARD THE #GAINTRAIN

Lang sikt (typ 10år): 4.dan taekwondo, 4.dan judo. Pluss å kunne rulle ut av senga, ta en kopp kaffe og løfte 600kg+ raw på en middels god dag.

• 2 uker senere...

Jeg begynte å trene fordi jeg var overvektig, slanket meg ned men trivdes ikke med min daffe, tynnere kropp.

Jeg fortsatte å trene fordi jeg ble hekta på forandringene jeg så i kroppen min.

Jeg trener fortsatt fordi det føles deilig både mens jeg trener og etterpå!

Målet mitt er å fortsette fordi jeg liker å trene, og fordi jeg liker å føle meg sterk og muskuløs. Og komme meg forbi de svake 45 kiloene jeg har tatt som max i benkpress. ;) Men ja, mest på grunn av hvordan det føles!

Annonse

Oi...

Kortsiktig, overleve ferien på Mallorca i påsken (skal dit å sykle motbakker), deretter sykle Arctic Circle Race som går fra Bodø til Mo, og så Birkebeinerrittet i august. Så skal jeg ha ferie :)

Langsiktig, ingen aning, liker å leve i nuet, tar ett år av gangen :)

Har hatt 300 total (bøy, benk og mark utstyrsfritt) som mål lenge nå, men ikke kommet i mål pga. ryggproblemer. Er per dags dato 5 kg unna, med 110 i bøy, 67,5 i benk og 117,5 i mark. Forhåpentligvis sitter 300 og kanskje mer når 12 uker mengde med burny_ er over. :)

Når jeg har nådd de store 300 så er målet å konkurrere!

Kort sikt (mindre enn 6 mnd):

200 kg markløft, 150 kg knebøy, 120 kg frontbøy, 110 kg benkpress, 75 kg press, 1 muscleup

Lang sikt (innen 10 år):

Total på 500 kg+ (200 kg knebøy)

100 kg rykk

Bli god i romaskin

Trener for å få en sterkere, mer utholden, fleksible og sunnere kropp som skal gi meg så god livskvalitet som mulig resten av livet. Konkuranse er ikke i seg selv er ikke et mål, men om jeg noensinne blir bra nok til å delta i et RM/NM, så hadde det sikkert vært en morsom opplevelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...