Gå til innhold

Hva er dine treningsmål?

Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg begynte å trene fordi jeg var overvektig, slanket meg ned men trivdes ikke med min daffe, tynnere kropp.

Jeg fortsatte å trene fordi jeg ble hekta på forandringene jeg så i kroppen min.

Jeg trener fortsatt fordi det føles deilig både mens jeg trener og etterpå!

Målet mitt er å fortsette fordi jeg liker å trene, og fordi jeg liker å føle meg sterk og muskuløs. Og komme meg forbi de svake 45 kiloene jeg har tatt som max i benkpress. ;) Men ja, mest på grunn av hvordan det føles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Målet mitt er å få plassering(vinne) VM i november, så det blir vel kortsiktig.

På lang sikt vil jeg stå 10min med 2x18, og bli en kjent utøver innen miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 300 total (bøy, benk og mark utstyrsfritt) som mål lenge nå, men ikke kommet i mål pga. ryggproblemer. Er per dags dato 5 kg unna, med 110 i bøy, 67,5 i benk og 117,5 i mark. Forhåpentligvis sitter 300 og kanskje mer når 12 uker mengde med burny_ er over. :)

Når jeg har nådd de store 300 så er målet å konkurrere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sikt (mindre enn 6 mnd):

200 kg markløft, 150 kg knebøy, 120 kg frontbøy, 110 kg benkpress, 75 kg press, 1 muscleup

Lang sikt (innen 10 år):

Total på 500 kg+ (200 kg knebøy)

100 kg rykk

Bli god i romaskin

Trener for å få en sterkere, mer utholden, fleksible og sunnere kropp som skal gi meg så god livskvalitet som mulig resten av livet. Konkuranse er ikke i seg selv er ikke et mål, men om jeg noensinne blir bra nok til å delta i et RM/NM, så hadde det sikkert vært en morsom opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...