Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Erik Thorkelsen skrev:
Selv om sola skinner jenter må dere ikke glemme å trene :D:wub:

Nå er jeg virkelig GLAD for at jeg allerede har avtalt beinøkt i morra tidlig :D Og for at jeg i motsetning til flere damer jeg så i sjappene i dag, KAN bruke en bikini i str 38 - TAKK og halleluja for treninga!! :D

"FannyLor skrev:
Brasiliansk body fitness - noe litt annerledes enn den norske? ;P

[ATTACH=full]22279[/ATTACH]

[ATTACH=full]22280[/ATTACH]

[ATTACH=full]22281[/ATTACH]

[ATTACH=full]22282[/ATTACH]

Rumpe, lår og former er tingen ;)

Dette er vel fasiten ALLE damer må gå etter :D etter min mening og min smak.

Annonse

Gjest FannyLor
  "Svekling skrev:
Ikke ALLE damer som har den forutsetningen som brasilianske damer ofte har da.

Det de gjør er at de så godt som kun trener bein og rumpe - ikke tull engang - been there, seen that haha! Og at alle guttene der liker rumpe, former og pupper - det de går etter liksom, og jentene er jo selvfølgelig stolte av those hips ^^, .. og de er også glade i silikon huhu :p

Annonse

"CamillaLor skrev:
Du er så fææl Dag! *vildugiftedegmedmeg?*

Jeg er og jeg vil! Du har nummeret.

Foreslår at vi tar bryllupet i zumba-salen på elixia i matchende kompresjonsklær fra better bodies <3

"Dag skrev:
Jeg er og jeg vil! Du har nummeret.

Foreslår at vi tar bryllupet i zumba-salen på elixia i matchende kompresjonsklær fra better bodies <3

Jeg har ikke medlems(s)kap der da, kan du flørte deg til en gratis prøvetime for meg? <3

Vi dropper personangrep på bloggere i denne tråden, og generelt. Man kan godt diskutere blogger, bloggere og det de står for, men på en litt annen måte og i en annen tråd.

Tilbake til motivasjonsfilmer og -bilder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...