Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Eirich, meget bra film, men for reals. Hvordan lager man det spennet i ryggen på bøy. Jeg får til det litt, men det der er jo helt drøyt. Husker en fyr på senteret som skulle gi meg tips også hadde en likende "krumning", men jeg forstår ikke hvordan folk får det til? Må man være myk elns? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Eirich, meget bra film, men for reals. Hvordan lager man det spennet i ryggen på bøy. Jeg får til det litt, men det der er jo helt drøyt. Husker en fyr på senteret som skulle gi meg tips også hadde en likende "krumning", men jeg forstår ikke hvordan folk får det til? Må man være myk elns? :S

Mener du benk når du skriver bøy? Er ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirich, meget bra film, men for reals. Hvordan lager man det spennet i ryggen på bøy. Jeg får til det litt, men det der er jo helt drøyt. Husker en fyr på senteret som skulle gi meg tips også hadde en likende "krumning", men jeg forstår ikke hvordan folk får det til? Må man være myk elns? :S

Svaien i ryggen kommer av fleksibiliteten din i ryggen. Hovedpoenget er jo å få et så bra spenn som mulig. Noen klarer da å få bra svai, og andre ikke. Dette er helt opp til hver enkelt. Men siden dette er en motivasjonstråd så kan du heller fortsette med dette emnet om du ønsker det en annen plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...