Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P


Minelly

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn

At hun holder en så lav fettprosent året rundt, UAVHENGIG av muskelmasse, finner jeg imponerende. Målet hennes er jo tydeligvis ikke å bygge muskler. Og det faktum at det virker som hun er generelt frisk, finner jeg også imponerende da hun viser at det er mulig å ha en veldig lav fettprosent uten at det skal gå utover helsen. Hun er 100 ganger et bedre forbilde enn de frontfigurene som sulter seg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne_

Poenget er at individet selvsagt bestemmer over seg selv, men det at hun er så frisk og "sunn i hodet" har man bare hennes eget ord på.... For enhver jente som forsøker å holde den samme formen over tid vil med STOR sannsynlighet føre til ymse helseproblemer. Det burde komme med en "advarsel" fremfor oppfordring. Som Pauline Nordin sier, "det er ikke sunt å prøve å bli som meg, men det er en preferanse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
jelly much bro?

Haha.. Sier ikke at dama ikke har en beundrings- og misunnelsesverdig kropp, men bikinien kunne godt vært noen størrelser større :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]37085[/ATTACH]

Motivasjon!

Det der... må være finere enn et hvilket som helst mannekjøtt:eek:

EDIT: har tenkt litt og funnet ut at jeg løy. Men hun var sabla fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=":))' date=' post: 348086, member: 9488&quot]Det der... må være finere enn et hvilket som helst mannekjøtt:eek:

Vakkert ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...