Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er jo en hot jente. Fikk nettopp en snap fra en ukjent. Frekk video, her er to skjermbilder. Tydeligvis min dag i dag.

[ATTACH=full]137981[/ATTACH] [ATTACH=full]137982[/ATTACH]

WTF! haha.. e bare t å finne avsender å fyre løs! hu derre e klar for de du har å tilby etter bildene å dømme!! sug og svelg, go helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært en snartur på sukker.no - der var det mest sexmeldinger, og en del raringer..

Tinder derimot fikk jeg ett greit inntrykk av, men jeg oppfattet det andre veien.. Fikk match med menn og sendte dem en melding.. fikk aldri svar.

Så da var jeg vel ikke pen NOK da.. men grei nok til å sveipe til høyre allikevel.

Slettet appen etter bare ett par dager, for det gav meg svært lite.. satser på å treffe på noen ute i hverdagen i stedet selv om jeg er så sjenert ovenfor de fleste at jeg sannsynligvis bare kan glemme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært en snartur på sukker.no - der var det mest sexmeldinger, og en del raringer..

Tinder derimot fikk jeg ett greit inntrykk av, men jeg oppfattet det andre veien.. Fikk match med menn og sendte dem en melding.. fikk aldri svar.

Så da var jeg vel ikke pen NOK da.. men grei nok til å sveipe til høyre allikevel.

Slettet appen etter bare ett par dager, for det gav meg svært lite.. satser på å treffe på noen ute i hverdagen i stedet selv om jeg er så sjenert ovenfor de fleste at jeg sannsynligvis bare kan glemme det.

Du ga opp alt som heter svar innen 1-2 dager og slettet appen..?

Tror du burde vært hakket mer tålmodig. Jeg sjekker selv innom en gang i blant, men sitter da ikke klar med tastefingre for å svare hvem det nå enn måtte være innen fem minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ga opp alt som heter svar innen 1-2 dager og slettet appen..?

Tror du burde vært hakket mer tålmodig. Jeg sjekker selv innom en gang i blant, men sitter da ikke klar med tastefingre for å svare hvem det nå enn måtte være innen fem minutter :)

Slettet nok ikke appen fordi jeg ikke fikk svar, men fordi jeg ikke er helt sikker på konseptet..

Selv om jeg skjønner jo at som litt eldre enn 20 år så virker det som det å treffe folk utendørs er dødfødt.. ikke en gang på treningssenteret er det mannfolk eldre enn 25 som ikke er å trener med damene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Fikk denne på tinder i går.

Hei! Veit dettan kan vær litt tøft førr deg å forstå, men eg har tenkt mye på det. Vi kan begynn å prat nu, ha det koselig, bli enig om å ta en kaffe. Vi kan ha det koselig, å deretter ta oss en middag. Så finn vi ut at vi e interisert i hverandre, og vil ta forholdet til et nytt nivå. Vi får vårt første kyss, og ligg ilag for første gang og finn ut at vi begge vil ha meir. Vi fløtta ilag, vi skaffa oss faste jobba og bestem oss før å få unga. Men pågrunn av min jobb e eg lite heime å bruka lite tid på familien, du jobba å e mye med ungan. Du blir sliten å forholdet vårres dabba av, vi klar ikke gjør nåkka med det, men vi kan ikke slå opp, vi har to unga på 2 og 4 år! I et desperat forsøk på å tilfredsstille meg sjøl, på grunn av at du e førr sliten til å ha sex, hooka eg opp med ei fra jobbe. Eg e utro. Og eg angra. Du finn ut av det, eg klar ikke lyg førr deg. Du tar ut skilsmisse og ungan vårres må voks opp med skilte foreldra. Vil du ha skilsmissebarn? Det e ille. Så førr både din egen, og min del, og våre fremtidige barns del, la oss bare ha sex og nyt det, og unngå dettan forferdelige scenarioet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...