Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Tinder.... Ler! Noe av det teiteste jeg har på iPhonen min. Helt seriøst en samling av matcher som er ute etter bootycall eller kjeder seg en søndag i bakfylla. Svarer ikke på "Skjer a?", isbjørnreplikker og annet av typen "Hei sexy".

Tips til gutta, skriv noe catchy og noe som sier hva slags type du er. Partybilder og selfies på gymmen, bicepsflex.... Funker kanskje for noen jenter men for meg sier det akkurat det jeg trenger å vite for å nope :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder.... Ler! Noe av det teiteste jeg har på iPhonen min. Helt seriøst en samling av matcher som er ute etter bootycall eller kjeder seg en søndag i bakfylla. Svarer ikke på "Skjer a?", isbjørnreplikker og annet av typen "Hei sexy".

Tips til gutta, skriv noe catchy og noe som sier hva slags type du er. Partybilder og selfies på gymmen, bicepsflex.... Funker kanskje for noen jenter men for meg sier det akkurat det jeg trenger å vite for å nope :p

Hehehe ;-P

post-26841-14440985588571_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder.... Ler! Noe av det teiteste jeg har på iPhonen min. Helt seriøst en samling av matcher som er ute etter bootycall eller kjeder seg en søndag i bakfylla. Svarer ikke på "Skjer a?", isbjørnreplikker og annet av typen "Hei sexy".

Tips til gutta, skriv noe catchy og noe som sier hva slags type du er. Partybilder og selfies på gymmen, bicepsflex.... Funker kanskje for noen jenter men for meg sier det akkurat det jeg trenger å vite for å nope :p

Isbjørnreplikker? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder.... Ler! Noe av det teiteste jeg har på iPhonen min. Helt seriøst en samling av matcher som er ute etter bootycall eller kjeder seg en søndag i bakfylla. Svarer ikke på "Skjer a?", isbjørnreplikker og annet av typen "Hei sexy".

Tips til gutta, skriv noe catchy og noe som sier hva slags type du er. Partybilder og selfies på gymmen, bicepsflex.... Funker kanskje for noen jenter men for meg sier det akkurat det jeg trenger å vite for å nope :p

Vet du hva, jeg er faen ikke født som en klovn hvor det eneste målet i livet mitt er å finne på nye sjekkelinjer for hvert eneste kvinnfolk jeg vil prate med. På et eller annet tidspunkt blir "alt brukt opp".

"Hei".

Deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder.... Ler! Noe av det teiteste jeg har på iPhonen min. Helt seriøst en samling av matcher som er ute etter bootycall eller kjeder seg en søndag i bakfylla. Svarer ikke på "Skjer a?", isbjørnreplikker og annet av typen "Hei sexy".

Tips til gutta, skriv noe catchy og noe som sier hva slags type du er. Partybilder og selfies på gymmen, bicepsflex.... Funker kanskje for noen jenter men for meg sier det akkurat det jeg trenger å vite for å nope :p

Hehe ja, det er nå du som har valgt disse matchene da, er jo ikke sånn at alle menn på tinder er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva, jeg er faen ikke født som en klovn hvor det eneste målet i livet mitt er å finne på nye sjekkelinjer for hvert eneste kvinnfolk jeg vil prate med. På et eller annet tidspunkt blir "alt brukt opp".

"Hei".

Deal with it.

Men da har du skjønt det da! Tipset mitt var retta mot hva å skrive på profilen sin ;) IKKE for å åpne en samtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg er faen ikke født som en klovn hvor det eneste målet i livet mitt er å finne på nye sjekkelinjer for hvert eneste kvinnfolk jeg vil prate med. På et eller annet tidspunkt blir "alt brukt opp".

"Hei".

Deal with it.

Er egentlig en grei test. Om "Hei" ikke er bra nok, så er ikke jenta interessert nok. Det er nå hvertfall min filosofi, har klart meg relativt ok på tinder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fordi de aller fleste har ikke skrevet noe om seg, så alt jeg har er bilder og da er man overfladisk og velger fra utseende. What else can I do?

Er vel kanskje noen fellesnevnere i utseendet til menn som drar de sjekkereplikkene? Er hvertfall sånn andre veien, f eks jo flere "Tullebilder" jenta har(en som hadde bilde av seg selv som tisset f eks), jo mer spennende og pratsomme er de vanligvis, og jo mer bilder av bare seg selv i div. positurer, motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva en isbjørn veier? Hvorfor spiser ikke isbjørner pingviner?

Nå blei jeg litt lost egentlig...

Den første er jo en åpenbar sjekkereplikk...

Men det andre... jeg er helt fanga i geografiaspektet av spørsmålet... hvordan er det en sjekkereplikk? @_@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blei jeg litt lost egentlig...

Den første er jo en åpenbar sjekkereplikk...

Men det andre... jeg er helt fanga i geografiaspektet av spørsmålet... hvordan er det en sjekkereplikk? @_@

For å si det sånn, relativt mange sjekkereplikker leder til det spørsmålet. Ingen overraskelse der :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo oppfølgerspørsmålet. Sikkert en test på smartnessen :p

Faen ass.

Først må man finne på en superlur, velbalansert sjekkereplikk. Så må man si det med 10/10 utførelse. Så må man ta en IQ test.

Fakk. Hva har skjedd med is på brygga, øl på en bar og å ha det gøy på dansegulvet senere? HVOR ER "GØY" ASPEKTET BLITT AV? Blir nesten som jobbintervju det her.

Sikkert personlig preferanse. Min er å ha det gøy, framfor å leke "20 spørsmål" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns 20 spørsmål er artig...

Jeg syns IQ-tester er morsomt.

Men likevel... Jeg blei ikke noe smartere.

Hvordan er det en sjekkereplikk å si at A og B ikke holder til på samme del av jorda?

"Veit du hvor mye en isbjørn veier?

[bleh]

Ikke jeg heller, men nok til å bryte isen. Hehehehehe, hei. Jeg er Dankert

- Kult. Så, hvem kommer til å vinne i kampen mellom Barcelona og Leeds?

Eh, de er jo ikke engang i samme liga

- Nettopp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...