Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Både jeg og dagthomas blir altfor lett fristet til å legge inn bakdører som kommer til å trolle livsskiten ut av matchene deres og samtalene chatbot kommer til å ha, er jeg redd.

En kompis tok over Nettbykontoen for en keitete kompis og booket en date for han. Uten at han visste noe som helst. Selve daten gikk ganske bra, men så fikk han spørsmålet: "Hva satt du inne for, egentlig?"

Hint: Han har aldri sonet noe som helst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå prøvd nettdating, i ca 15 minutt.. Zoosk app ble installert og profil lagd. Det var ca 40 meldinger på de 5-10 minuttene appen var operativ med profil og greier før den ble sletta hos meg. For noe mannskjit! Ikke får jeg lest meldinger, ikke får jeg svart og 99% av karene der inne ser jo ut som de har sniffa sokker og lim eller spist pizza til alle måltider hele livet. (Og har du en sjarmerende personlighet så gjør det ingenting at du ser litt funny ut, men personlighet utstråles lite gjennom bilder..)

Så jepp, er nok en av de kresne damene med nesa i sky på nett for det er ikke enkelt å skal være hyggelig og avvise 99 av 100 på en høflig måte på kort tid til 250,- i mnd, (bruker heller de pengene på treningsklær..) ;)

Dere som syns jeg kunne vært interessant å bli kjent med, ta heller å kom bort til meg (eller bare send på en melding her inne, biter ikke), for nettdating SUGER svett ræv!

Zoosk? LOL. Du burde installere farmville også. Og inviter alle vennene dine til å bruke Candy Crush Saga hele tiden.

Hvorfor ikke bruke noe som fremstår legit og ikke bare trykkes på av folk som tror de kan vinne en ipad om de melder seg på mobiltjenester til 300 kr i uka?

Edit: Søkte opp Zoosk. Bortsett fra deres egen side var neste treff hvordan man kommer seg vekk derfra på slettmeg.no :D

fet adwords fra sukker!

post-3316-14440985668341_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...