Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Gjest MrWednesday

Å blokke synes jeg er det mest uhøflige man kan gjøre på nettsider samme hvor. Skal man blokke må man først hate vedkomne så sterkt at man blokker for å forhindre at noen blir skadet.

Nja. Akkurat det er det vel mange oppfatninger om. Jeg har inntrykk av at det er ganske mange som bruker blokkering som "sortering" på ulike nettsteder. Om det er fornuftig er en annen sak. Jeg har hvertfall lært en lekse angående det nå. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah, må elske at å snakke fra levra her på forumet straffes med fjerning av innlegg. Beklager til dere som ble butthurt. Pfff. ;)

MrWednesday Det eneste som blir løsningen for deg er å være like "kald". Gå videre til neste, så neste, så neste og helt til du kommer i kontakt med ei som er ålreit tilbake :) Tipper de som får seg noe lettest på nett også har endel samtaler som har endt i ingenting. Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm du blokkerte ei fordi hun ikke svarte fort nok? Dette er jo grunnen til at mange jenter (eller jeg) ikke svarer.. folk som 1) ikke tar hint 2) ikke skjønner nei 3) tar det personlig og blir fornærmet 4) skriver en frekk melding før en blokker fordi han ble sur over en avvisning 5) bruker blokk i det hele tatt!

Å blokke synes jeg er det mest uhøflige man kan gjøre på nettsider samme hvor. Skal man blokke må man først hate vedkomne så sterkt at man blokker for å forhindre at noen blir skadet.

Word. Jeg setter faktisk jææævlig stor pris på at jenta sier klart (og helst høflig ifra om) at "sorry, mac. Men du er ikke min type." Sier man det på en hyggelig måte, så er det meget modent sagt og gjort, sparer begge for masse drama og man har noe konkret å forholde seg til.

Dessverre: ikke alle menn tenker sånn. Hørt altfor mange historier om kvinner som har fått "OMG TRUR DU AT DU ER SÅ JÆVLA FIN/BEDRE ENN MEG ELL??!?" i retur, noe som er bare insane-in-the-membrane. Noen har issues, ass :p

Så skjønner godt at de ikke svarer/blokkerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann er jeg ofte litt redd for at jenter skal tro at jeg er ute etter noe viss jeg snakker til dem, spesielt på nett der det er lettere å misforstå ting pga. mangel på kroppspråk, stemmeleie osv. De fleste snakker vel til folk fordi de er interessert i å prate med dem, ikke nødvendigvis hoppe til køys med vedkommende?

For min del blir liksom sex det nærmeste man kommer noen, det virker merkelig å gjøre det med noen man ikke kjenner godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann er jeg ofte litt redd for at jenter skal tro at jeg er ute etter noe viss jeg snakker til dem, spesielt på nett der det er lettere å misforstå ting pga. mangel på kroppspråk, stemmeleie osv. De fleste snakker vel til folk fordi de er interessert i å prate med dem, ikke nødvendigvis hoppe til køys med vedkommende?

For min del blir liksom sex det nærmeste man kommer noen, det virker merkelig å gjøre det med noen man ikke kjenner godt.

Så lenge du ikke skriver "så hva leter du etter her inne da? :)" så tror jeg ingen tror noen ting når du starter en samtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann er jeg ofte litt redd for at jenter skal tro at jeg er ute etter noe viss jeg snakker til dem, spesielt på nett der det er lettere å misforstå ting pga. mangel på kroppspråk, stemmeleie osv. De fleste snakker vel til folk fordi de er interessert i å prate med dem, ikke nødvendigvis hoppe til køys med vedkommende?

Tja.. Her i Norge hvor det ikke er så voldsomt normalt å snakke med fremmede, hvor en kanskje bare ender opp med et skremt blikk tilbake, så er det vel fort gjort at jenter opplever at gutter som snakker med dem er 'ute etter noe' - dessverre.

Blir vel ofte litt av det samme på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nødvendigvis snakk om lett. Faktumet er at disse jentene får 3913248912 meldinger...

Vel, du sa ordrett, "Sex har aldri vært så lett."

Mulig du overdrev litt da. :)

Jeg synes som sagt det virkelige liv er det beste av ulike grunner. Den viktigste er jo at man faktisk møter personen og ser hva man får. Som regel vet man at det er et minimum av kjemi og tiltrekning tilstede før man møtes. Slipper å risikere at personen man skriver med har brukt 5 år gamle bilder som ble tatt for 15 kg siden.

Og så er det jo et faktum at selv om pene jenter får oppmerksomhet i det virkelige liv, så er det ikke så veldig mange som faktisk kontakter de face-to-face og inviterer de med ut direkte, om du ser vekk fra byen da. Men selv der er mange gutter sjenerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden har ikke et eneste innlegg blitt fjernet av en moderator.

Wups, da er det bevist, jeg må virkelig begynne å bruke linsene mine før jeg bæsjer mer på leggen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye i Narvik ila årene, har tante og onkel der og hele familien til bestevenninna + hun studerer der nå - og jeg har veldig mange guttevenner der, men kun et par jentevenner til tross for å ha vært på fester der mange ganger osv.. vet ikke om jeg har feil inntrykk, men jentene virker sykt bitchy og ''close'' i gjengene sine:p

Og den siste der signerer jeg; om andre ikke liker den man er uten at man skal måtte drive å virke perfekt er det ikke verdt det:D Det beste er å like seg selv, da vil andre og gjøre det (y)

Jaa, jentene i Narvik har gjerne sine egne clicks og gjenger. Dessuten er vel alle jentene i Narvik sky for alt som er ukjent, være seg legning, hårfarge eller menneske. En av grunnene til at jeg flyttet:D

Hvor gammel er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jentene i Narvik har gjerne sine egne clicks og gjenger. Dessuten er vel alle jentene i Narvik sky for alt som er ukjent, være seg legning, hårfarge eller menneske. En av grunnene til at jeg flyttet:D

Hvor gammel er du da?

Sant!

blir 20 på lørdag - ergo de gangene jeg har vært ute i narvik har det vært på hjemmefester - så kan jo hende de ordentlige jentene er å finne på byen:P Vet venninna mi har mange gode venninner på uin, men de er liksom flytta dit:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant!

blir 20 på lørdag - ergo de gangene jeg har vært ute i narvik har det vært på hjemmefester - så kan jo hende de ordentlige jentene er å finne på byen:p Vet venninna mi har mange gode venninner på uin, men de er liksom flytta dit:p

Nei altså, så kult! Er 94'er selv!

Narvikjentene kan virke litt overfladisk og lite interessert utenfra, men innerst inne er de vel ganske ålreite. Jeg passa ikke helt inn i Narvik og valgte derfor å flytte.

Jeg har omtrent ingen venner i Narvik selv om jeg har bodd der i mange år, og det sier vel kanskje litt. Jeg vet ikke om det sier mest om Narvikjenter, eller om meg, men jeg tror det sier mest om den typiske Narvikingen. Håper i allefall det.

Jeg vet ikke helt egentlig. Synes kanskje Narvik generelt har en litt.. sær holdning :blush::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...