Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faen ass.

Først må man finne på en superlur, velbalansert sjekkereplikk. Så må man si det med 10/10 utførelse. Så må man ta en IQ test.

Fakk. Hva har skjedd med is på brygga, øl på en bar og å ha det gøy på dansegulvet senere? HVOR ER "GØY" ASPEKTET BLITT AV? Blir nesten som jobbintervju det her.

Sikkert personlig preferanse. Min er å ha det gøy, framfor å leke "20 spørsmål" :p

Brotip: It's only a job interview if you make it one. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fakk. Hva har skjedd med is på brygga, øl på en bar og å ha det gøy på dansegulvet senere? HVOR ER "GØY" ASPEKTET BLITT AV? Blir nesten som jobbintervju det her.

Man får følge dette rådet for å komme i dominerende posisjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For din del ville det jo vært en dårlig ide. For den delen av befolkningen som ikke ser ut som Brad Pitt derimot, sparer det masse tid ;)

Handler jo ikke om hvordan man selv ser ut egentlig, handler mer om hvilke damer man faktisk er interessert i å omgås. I og med at de aller fleste er uinteressante så ser jeg ikke helt hvorfor man i det hele tatt skal åpne for å starte noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at Tinder har gjort grep for å live opp gamle matches. Normalt sklir de jo bare nedover listen og blir glemt, nå dukker det plutselig opp som en slags bildedrevet statusupdate. Et bra tiltak. Det neste som må gjøres er å få opp kvaliteten på swipingen. Lite effektivt med en app hvor de fleste guttene sitter og "swipe farmer" i håp om å få lurt inn tissen et eller annet sted.

Hadde vært bedre om noen kunne laget følgende programvare til meg: Facial recognition som siler på utseende, en chattebot som er god nok til å booke dates (bør være lettere enn Turing-testen) og som syncer avtalene med outlook-kalenderen min samt laster opp bilde slik at jeg vet hva jeg går til. Bør seff være mulig å avlyse i outlook, så tar chatteboten og lyver på seg en unnskyldning. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært bedre om noen kunne laget følgende programvare til meg: Facial recognition som siler på utseende, en chattebot som er god nok til å booke dates (bør være lettere enn Turing-testen) og som syncer avtalene med outlook-kalenderen min samt laster opp bilde slik at jeg vet hva jeg går til. Bør seff være mulig å avlyse i outlook, så tar chatteboten og lyver på seg en unnskyldning. :D

dagthomas er jo flink med data og sånt. Get on it.

Edit: Ojive òg da selvfølgelig! Jeg foreslår at dere begge prøver dere. Dere får jo servert en million-idé på sølvfat, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagthomas er jo flink med data og sånt. Get on it.

Edit: Ojive er jo òg flink da selvfølgelig! Jeg foreslår at dere begge prøver dere. Dere får jo servert en million-idé på sølvfat, liksom.

Både jeg og dagthomas blir altfor lett fristet til å legge inn bakdører som kommer til å trolle livsskiten ut av matchene deres og samtalene chatbot kommer til å ha, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå prøvd nettdating, i ca 15 minutt.. Zoosk app ble installert og profil lagd. Det var ca 40 meldinger på de 5-10 minuttene appen var operativ med profil og greier før den ble sletta hos meg. For noe mannskjit! Ikke får jeg lest meldinger, ikke får jeg svart og 99% av karene der inne ser jo ut som de har sniffa sokker og lim eller spist pizza til alle måltider hele livet. (Og har du en sjarmerende personlighet så gjør det ingenting at du ser litt funny ut, men personlighet utstråles lite gjennom bilder..)

Så jepp, er nok en av de kresne damene med nesa i sky på nett for det er ikke enkelt å skal være hyggelig og avvise 99 av 100 på en høflig måte på kort tid til 250,- i mnd, (bruker heller de pengene på treningsklær..) ;)

Dere som syns jeg kunne vært interessant å bli kjent med, ta heller å kom bort til meg (eller bare send på en melding her inne, biter ikke), for nettdating SUGER svett ræv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...