Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "christian33 skrev:
Fin med brunt:)

"Raptorial skrev:
Mens jeg igjen likte den der miks av alt-greia og

Tusen takk, begge to! :)

Får se hva jeg blir å gjøre.. Har veldig lyst til å spare til langt hår, og da er det ikke lurt å stripe det blondere ettersom det blir så slitt av det :blush:

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Dwarniel skrev:
Hårsveiser jeg liker på menn:

[ATTACH]134669[/ATTACH][ATTACH]134670[/ATTACH]

eller:

[ATTACH]134676[/ATTACH][ATTACH]134677[/ATTACH]

(skinna uten skjegg fungerer også. særlig på menn med bra kjeve)

eller:

[ATTACH]134672[/ATTACH][ATTACH]134673[/ATTACH]

:love:

[ATTACH]134678[/ATTACH]

:p

Well thank you, fair lady!

"annikeeen skrev:
Hadde jeg hatt hår til å hatt flette så :p Dessverre litt for kort

Then go, grow and show!!! :D men takk for omtanken i det minste! :)

Annonse

Skrevet
  "Ojive skrev:
"sheeeeeeeeeeet,son". Du gikk "all out" jo :D

Jeg prøver med 9mm foreløpig :p venner meg til det først, før jeg evt tar alt.

Av med kammen på klippern når du tar hue, gutt!

Og 5 mm på skjegget. Bortsett fra en lett trim helt foran slikt at man får en "tapered look".

Skrevet
  "miaheart skrev:
Har kort hår, men har lurt på om jeg skal la det vokse seg litt lenger igjen... men problemet er når det blir ute av fasong, da blir jeg gal :p

[ATTACH]134751[/ATTACH][ATTACH]134752[/ATTACH]

Åh, du kledde kort hår! Var kjempefint! :) Om du vil ha det lengre og la ditt naturlige hår gro samtidig, går det ikke an med extensions?

Skrevet
  "annikeeen skrev:
Åh, du kledde kort hår! Var kjempefint! :) Om du vil ha det lengre og la ditt naturlige hår gro samtidig, går det ikke an med extensions?

Taakk! :) Jo, det er en mulighet, hadde det bare vært billigere :p

Skrevet

Jeg har nesten hele livet hatt langt hår, korteste var slik at det rakk ned til skuldrene, men i november klipte jeg bort over halve håret, og jammen kan man si at forandring fryder.

Eneste jeg skulle ønske, er at jeg var naturlig rødhåret slik at det stod i stil med den hvite huden og fregnene. Bruker å farge det i kobberfarge, men nå har jeg nesten blitt blond etter sommerens sol.

post-4794-14440972215896_thumb.jpg

post-4794-14440972214985_thumb.jpg

post-4794-14440972215442_thumb.jpg

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenkte jeg skulle dele det som kalles for hulderhåret med dere. Det er umulig å få kontroll på det. Det er ikke krøllete, det er ikke slett - det er noe slitsomt midt i mellom. Krøller jeg det så blir det slett, sletter jeg det så blir det krøllete. Hårspray funker ikke, produkter generelt har ikke hold i det.

Det er regelrett kaos, helt til det plutselig blir helt flatt.

[ATTACH]135922[/ATTACH]

post-19131-14440973390613_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...