Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxx
Dumt spørsmål #1; Kan ikke noen snoke i loggboka mi og legge igjen et spor?:blush: Trenger litt motivasjon for å fortsette logginga:whistling:

Legg igjen link til den da, jeg har MASSE (!) motivasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man spørre de i resepsjonen på Sats om hjelp til riktig teknikk, eller er ikke det en del av arbeidsoppgavene deres?

Hvis NEI; blir dere sur om noen på treningssenteret spør dere om teknikken deres er ok? :rolleyes:

Ah, glad den tråden her finnes altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Kan man spørre de i resepsjonen på Sats om hjelp til riktig teknikk, eller er ikke det en del av arbeidsoppgavene deres?

Hvis NEI; blir dere sur om noen på treningssenteret spør dere om teknikken deres er ok? :rolleyes:

Ah, glad den tråden her finnes altså.

Jeg ville heller spurt de som er i studioet og jobber som PT/treningsveileder. Hvem som helst kan få jobb i resepsjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt noen fettforbrenningspiller. Fatburner. Det står maks 2 kapsler dagen. Jeg hater å gå på diett. Kan jeg droppe dietten om jeg tar flere piller? La oss si åtte eller ti? Eller fler?

Nei, slike piller har minimalt med virkning. Hvis du ser på innholdslista til produktet er det ikke noe fancy opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at de fleste reagerer på gluten uten at de har cølaki? Jeg blir oppblåst som en blowfish

etter å spist havregrøt eller mat med gluten generelt. Hvor får man kjøpt den billigste glutenfrie maten?

med dårlig studentinntekt hadde det spart seg å levd på billige gryn, men den gang ei. orker ikke være oppblåst mer.

Mange har intoleranser for hvete eller gluten, eller de har en annen sykdom som gjør at kroppen ikke takler det så godt. For min del er det på grunn av en autoimmun sykdom, andre igjen klarer ikke den høye glykemiske indeksen uten å gå i dvale.

Havre er egentlig glutenfritt, men det blir forurenset av maskinene de også bruker på hvete. De har glutenfrie havregryn til 26kr pakka på meny, bruker du melk? Kan det være en annen mulighet? En teskje karve med et glass vann skal hjelpe mot luft.

Rema 1000 er billigst på glutenfritt og all annen allergimat, så meny, så alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har intoleranser for hvete eller gluten, eller de har en annen sykdom som gjør at kroppen ikke takler det så godt. For min del er det på grunn av en autoimmun sykdom, andre igjen klarer ikke den høye glykemiske indeksen uten å gå i dvale.

Havre er egentlig glutenfritt, men det blir forurenset av maskinene de også bruker på hvete. De har glutenfrie havregryn til 26kr pakka på meny, bruker du melk? Kan det være en annen mulighet? En teskje karve med et glass vann skal hjelpe mot luft.

Rema 1000 er billigst på glutenfritt og all annen allergimat, så meny, så alle andre.

Takk for svar! Eneste jeg får i meg av myseprotein er i proteinpulveret. Reagerer ikke på melk, men spiser ikke mye av det siden jeg ikke er så stor fan.

Jeg har også prøvd å legge havregryn å vann for å la dem svelle, synes ikke dette hjelper. Jeg må drikke enormt med vann, gjøre mageøvelser/yoga eller ta tabeletter fra apoteket for å få bort luft. Velger glutenfritt kosthold fra nå av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Eneste jeg får i meg av myseprotein er i proteinpulveret. Reagerer ikke på melk, men spiser ikke mye av det siden jeg ikke er så stor fan.

Jeg har også prøvd å legge havregryn å vann for å la dem svelle, synes ikke dette hjelper. Jeg må drikke enormt med vann, gjøre mageøvelser/yoga eller ta tabeletter fra apoteket for å få bort luft. Velger glutenfritt kosthold fra nå av;)

En jente på forumet her, fighter har cøliaki, og hun reagerer ikke på vanlige havregryn, så de er nok naturlige glutenfrie.. Kan være fiberet som gjør deg oppblåst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ :eek: Er det et slags alternativ for treningshansker, eller er det retten og sletten bare waaaay bedre enn treningshansker?

Hvis ryggen er sterkere enn grepet brukes reimer for at underarmene ikke skal være en begrensning.

Hvis ryggen din er god for 100 kg og du bare klarer å holde 80, vil du ikke få trent ryggen på en god måte uten reimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fettkalipteret fra Myrevolution som er dust eller jeg?

Fikk det i posten nå med en historisk dårlig bruksanvisning på engelsk, tok noen målinger, men kan ikke si jeg følte at kvaliteten på de var verdt noe som helst - snakk om å kaste penger ut av vinduet da :mad:

Ifølge denne Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage har jeg 23,58% fett og det klassifiseres som fitness? Forstår ikke noe jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...