Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hva mange av de jentene her inne gjør som jeg og alle andre gutter som trener 6 dager i uken og spiser oss ihjel ikke gjør ? Ser stadig flere tråder der jenter skriver at de blir så veldig fort store og at de vokser så EKSTREMT fort i forhold til hva de vil :meh: Så kom igjen ? Gi meg noen tips .. Jeg vil også ha det "problemet" !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva mange av de jentene her inne gjør som jeg og alle andre gutter som trener 6 dager i uken og spiser oss ihjel ikke gjør ? Ser stadig flere tråder der jenter skriver at de blir så veldig fort store og at de vokser så EKSTREMT fort i forhold til hva de vil :meh: Så kom igjen ? Gi meg noen tips .. Jeg vil også ha det "problemet" !!!!!

Jeg verken vokser, eller krymper i særlig rask fart :p

Kan jo selvsagt ha noe med at jeg har ett kjedsommelig forhold til mat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva mange av de jentene her inne gjør som jeg og alle andre gutter som trener 6 dager i uken og spiser oss ihjel ikke gjør ? Ser stadig flere tråder der jenter skriver at de blir så veldig fort store og at de vokser så EKSTREMT fort i forhold til hva de vil :meh: Så kom igjen ? Gi meg noen tips .. Jeg vil også ha det "problemet" !!!!!

Musklene må få hvile og tid til å restaurere seg. Kanskje du trener for ofte? En hviledag mellom stor belastning på en muskel tror jeg er lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å trene omvendt roing, men finnes det en lettere variant å trene? Eller en øvelse som gjør meg sterkere sånn at jeg kan klare å utføre den i fremtiden? Det sto her at det finnes en lettere øvelse men ikke hvilke(n). Anbefalt øvelse: Omvendt roing « Martin Hanstvedt

Ja, du kan stå med høyere stang og ro, det er mye lettere. Etterhver flytter du bare stangen lengre ned. Du kan også gjøre den i redcorden både stående og liggende, mye lettere enn med stang i gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan stå med høyere stang og ro, det er mye lettere. Etterhver flytter du bare stangen lengre ned. Du kan også gjøre den i redcorden både stående og liggende, mye lettere enn med stang i gulvet.

Kjempelurt det med stanga. Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musklene må få hvile og tid til å restaurere seg. Kanskje du trener for ofte? En hviledag mellom stor belastning på en muskel tror jeg er lurt.

hehehe, ja kanskje det er det som er oppskriften:thumbsup: ! Men heldige de er da. Kan hvile ofte, men om de rører en vekt en gang inni mellom så blir de forsatt veldig fort store.. luksus ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja kanskje det er det som er oppskriften:thumbsup: ! Men heldige de er da. Kan hvile ofte, men om de rører en vekt en gang inni mellom så blir de forsatt veldig fort store.. luksus ! :)

men det er i hvile musklene øker, det er derfor mat også er viktig for å bygge de opp etter treningen. Det er også en ide å ta en uke fri fra styrketreninga hver syvende uke eller noe. Men det vet du sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva mange av de jentene her inne gjør som jeg og alle andre gutter som trener 6 dager i uken og spiser oss ihjel ikke gjør ? Ser stadig flere tråder der jenter skriver at de blir så veldig fort store og at de vokser så EKSTREMT fort i forhold til hva de vil :meh: Så kom igjen ? Gi meg noen tips .. Jeg vil også ha det "problemet" !!!!!

Prøv å sitt hver gang du urinerer, var en åpenbaring for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva mange av de jentene her inne gjør som jeg og alle andre gutter som trener 6 dager i uken og spiser oss ihjel ikke gjør ? Ser stadig flere tråder der jenter skriver at de blir så veldig fort store og at de vokser så EKSTREMT fort i forhold til hva de vil :meh: Så kom igjen ? Gi meg noen tips .. Jeg vil også ha det "problemet" !!!!!

spis mye drit, løft tyngre vekter og hopp oppover i tyngde fortere pga dårlig samvittighet.

Vi jenter har også en forkjærlighet for sjokolade, den får oss også til å "vokse", kanskje noen forvirrer/feilskriver litt? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. hvor dumt er det å ikke innta noe rett etter trening men heller typ 1-2 timer senere:whistling:

Vet at mange drikker en shake eller tar en frukt rett etter, men jeg har alltid så mye å gjøre rett etter treningen.

Og jeg er såpass rar at jeg må sitte i ro og fred ,når jeg skal spise / drikke selvom det bare gjelder en shake:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...