Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Hipsterpannelugg?:p

Jeg vil ha begge deler:p Hver gang tenker jeg at jeg skal den vokse ut, men ender opp med å klippe den, tenkte på å få sideswept bangs til sommeren i år og derfor har jeg ikke klippet den og har den nå i sånn skikkelig 80's oppsats for å få den vekk fra øynene :p

Hva med skrå lugg for å variere litt? :) Varierer mellom å klippe min rett eller skrå, litt fordi det er en teit hvirvel på den ene siden som gjør at ikke luggen legger seg der den skal hele tiden:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med skrå lugg for å variere litt? :) Varierer mellom å klippe min rett eller skrå, litt fordi det er en teit på den ene siden som gjør at ikke luggen legger seg der den skal hele tiden:meh:

Den er skrådd pr nå ;) Min er sånn klassisk "fiskekroklugg". Man MÅ føne og slette den innen kort tid etter vask ellers får man den klassiske krøllen som stikker ut som fiskekrok :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Hantel det samme som frivekter?

Frivekter er vel mer en betegnelse på alt som ikke er apperater, altså manualer, stang med vektskiver osv.

Har du "bevis" på dette? Satt å krangla med en fyr en stund tilbake hvor han bastant mente at kroppen maks kan ta opp 50g proteiner per måltid.

Spør han om han har noe bevis på det HAN påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Er gangsperr et resultat av at man har hatt god kontakt med musklene under trening? :-p

Gangsperr er ikke et mål på treningseffekt om det er det du lurer på. Kontakt og kontakt, har er du støl der du har trent så har du i allfall trent rett muskelgruppe, men det betyr ingenting i forhold til muskelvekst/treningsutbytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg mente liksom, har det noe effekt i det hele tatt eller må man gjøre det mye for at det i det hele tatt skal synes?

Dumme spørsmål i en dumme spørsmål tråd :)

Litt sol gir mer farge en ingen sol, mye sol gir mer farge en litt sol osv.

Så 11 min sol gir mer farge en 10 min sol, men du kan jo heller ta 10 min i slengen litt oftere en å kokes i en time når du først legger deg. Men utover dette har jeg ikke noen gode råd til soling... alt med måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente liksom, har det noe effekt i det hele tatt eller må man gjøre det mye for at det i det hele tatt skal synes? På en blek kropp altså.

Dumme spørsmål i dumme spørsmål tråden :)

Eirich har vel egentlig svart, men hvor mye farge du får er veldig individuelt. Hvis du ikke har tatt noe særlig sol før kan du begynne der og se hva som skjer. Hvis du ikke merker noe tar du litt lenger neste gang.

Et tre er forresten dobbelt så høyt som halvparten av lengden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gangsperr er ikke et mål på treningseffekt om det er det du lurer på. Kontakt og kontakt, har er du støl der du har trent så har du i allfall trent rett muskelgruppe, men det betyr ingenting i forhold til muskelvekst/treningsutbytte.

Ang dette med stølhet...

Har trent nå ett år.. Søndager er bein / rumpe dager fast. Snakk om kun 3 søndager hvor jeg ikke har trent bein iløpet av dette året, men fortsatt etter HVER bidige økt er jeg grise støl på mandag - tirsag/onsag. Samme gjelder korsrygg.. Og det jeg synes er rart, er at feks biceps -triceps-bryst -øvre rygg, kan jeg telle på en hånd, hvor mange ganger jeg har vært støl i..:meh: Hva kan dette komme av? Og nei jeg jeg bytter ikke øvelser eller program ofte. I løpet av året har jeg hatt 3 programmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang dette med stølhet...

Har trent nå ett år.. Søndager er bein / rumpe dager fast. Snakk om kun 3 søndager hvor jeg ikke har trent bein iløpet av dette året, men fortsatt etter HVER bidige økt er jeg grise støl på mandag - tirsag/onsag. Samme gjelder korsrygg.. Og det jeg synes er rart, er at feks biceps -triceps-bryst -øvre rygg, kan jeg telle på en hånd, hvor mange ganger jeg har vært støl i..:meh: Hva kan dette komme av? Og nei jeg jeg bytter ikke øvelser eller program ofte. I løpet av året har jeg hatt 3 programmer...

Merkelig. Selv var jeg støl konstant, over alt, når jeg startet å trene, mens nå blir jeg virkelig aldri støl lenger, om jeg ikke utfører en helt ny øvelse som tar på "ubrukte" muskler. Det er jo ikke at jeg kjører mindre hardt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Selv var jeg støl konstant, over alt, når jeg startet å trene, mens nå blir jeg virkelig aldri støl lenger, om jeg ikke utfører en helt ny øvelse som tar på "ubrukte" muskler. Det er jo ikke at jeg kjører mindre hardt :)

Jeg vet, synes det er VELDIG rart.. kanskje jeg er dødssyk eller noe.......:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme opplevelsen, om enn ikke så veldig støl. Kjører samme øvelsene hver gang, og har holdt på i to måneder nå, men blir enda litt stiv dagen etter. For min del er det som oftest rundt halebein og brystbein. Kan det være noe med dårligere restitusjon grunnet søvnproblemer, kosthold eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er grensa på å ha six pack og ikke ha six pack?

Jeg har alltid ment at Six pack er 6 tydlige ruter på magen uten å stramme eller strekke seg på noen måter!

Mens jeg merker noen påstår six pack er 6 ruter når du strammer eller på en eller annen måte får frem rutene?

Hvor ligger grensa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...