Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan informere om at man ikke dør av og spise billig laks! :rofl:

Mitt spørsmål;

Jenter som legger ut bilder av seg selv her får ofte tilbakemelding om at de er "DAT".

What the hell betyr det???

Dat= That.

Som "That girl" som mest sannsynlig henviser til jenta som alle ønsker å være? :p Det er hvertfall slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Det skjer ytterst sjeldent. Satt bare og tenkte på at man får i seg lite næring ved å kaste opp igjen maten, så om man har omgangssyken og det går andre veien, om det da blir tatt opp mer næring ettersom det faktisk går igjennom hele systemet. Men, det går jo raskere, så vil samme mengde næring bli tatt opp? Eks med alle de som bedriver løping i konkurranse. Spiser de feil kan dette slå galt ut i systemet og gå raskere enn normalt - vil kroppen fortsatt ha like mye næring å tære på gjennom løpet, eller har den da mindre å gå på? (dette gjelder Såklart lengre løp) heldigvis ikke noe jeg har erfart enda, men jeg synes det var interessant tema. :p

Kvinner som spiser p-piller har opplevd å bli gravide etter bare en dag med diaré fordi pillen går for fort gjennom tarmen. Opptaket skjer ikke i magesekken, men i tarmen og derfor er det meningen at den passeringen skal ta litt tid, går det for fort kan man risikere at opptaket ikke er komplett, men hvor mye som ikke ble tatt opp er nok ganske vanskelig å beregne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som spiser p-piller har opplevd å bli gravide etter bare en dag med diaré fordi pillen går for fort gjennom tarmen. Opptaket skjer ikke i magesekken, men i tarmen og derfor er det meningen at den passeringen skal ta litt tid, går det for fort kan man risikere at opptaket ikke er komplett, men hvor mye som ikke ble tatt opp er nok ganske vanskelig å beregne.

Oi, det er såpass, ja. Takk for svar, det er et interessant tema. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at kjøtt minker veeldig mye i vekt etter steking?

Fant ut at jeg skulle sjekke, og biffen min veide 160 g før steking, og 105 g etter. Synes det var litt vel drøyt, men det er kanskje normalt (?). Det må da være grenser for hvor mye fosfat som kan pumpes inn i kjøtt, for stekepanna var full av vann.. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å gjøre hip-thrust/glutebridge med stang uten å få hjelp? (mtp å få stangen plassert i forhold til at du skal ligge)

Og klarer man å begynne med belastning med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen skriver "havregrøt" eller lignende i anførselstegn i bloggen sin som svar på hva de spiser for å få slik rask fremgang, er det en kode for at det egentlig bruker steroider eller lignende? Jeg vil gjerne ha et forbilde som er helt naturlig, da det ikke er intr for meg å teste ut slike saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...