Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Jeg fryser alltid ekstra i perioder jeg sover lite/dårlig/er trøtt, så det kan jo ligge der?

Jeg har sovet dårlig i to-tre år, men det med frysingen har ikke vært så ille som nå, så jeg vet ikke?

kan være at du trenger en til å få opp varmen i kroppen din:whistle::clown:

fra spøk til alvor: har du dårlig blodsirkulasjon? jenter har vel laveresirkulasjon enn gutter, om eg ikke tar heilt feil

Haha, moromann, du :p

Jeg er ofte helt frossen på fingrene, det er vel et tegn på dårlig blodsirkulasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sovet dårlig i to-tre år, men det med frysingen har ikke vært så ille som nå, så jeg vet ikke?

Haha, moromann, du :p

Jeg er ofte helt frossen på fingrene, det er vel et tegn på dårlig blodsirkulasjon?

hihihihi..i mean no harm :hungry:

ja det kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet dårlig i to-tre år, men det med frysingen har ikke vært så ille som nå, så jeg vet ikke?

Haha, moromann, du :p

Jeg er ofte helt frossen på fingrene, det er vel et tegn på dårlig blodsirkulasjon?

Jeg er ingen ekspert eller noe, men da jeg var til utredning hos legen angående noe annet fikk jeg spørsmål om jeg ofte var kald på hendene/fingrene, det var symptom på en revmatisk sykdom de ville utelukke hos meg. Husker ikke hva den heter da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihi..i mean no harm :hungry:

ja det kan være det.

No harm - bare morsomt :p

Jeg er ingen ekspert eller noe, men da jeg var til utredning hos legen angående noe annet fikk jeg spørsmål om jeg ofte var kald på hendene/fingrene, det var symptom på en revmatisk sykdom de ville utelukke hos meg. Husker ikke hva den heter da men.

Hm, interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klart å kome bort i ei tvilsom lenke på facebook, så no sender kontoen min ut tvilsomme lenker i hytt og gevær. Korleis bli kvitt det?

Har sletta/rapportert dei lenkane som er blitt lagt ut så langt, og har endra passord. Meir eg kan/må gjere?

Sjekk sider du har liket.

Sjekk "applications" som har tilgang til din Facebook profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så syykt reiselysten for tiden. Derfor kom jeg på en crazy ide her jeg sitter for meg selv en lørdagskveld:) Nemlig å ta turen til Paris fra mandag til tirsdag! Noen som har noen gode tips til hva jeg burde gjøre? Hvordan er avstandene fra flyplassen osv?:) Jeg tenker å booke rom på et av hotellene nær flyplassen. Har ikke helt bestemt meg enda, vet ikke om jeg tør, hehe. Men ja: Tips og triks for et døgn i Paris??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så syykt reiselysten for tiden. Derfor kom jeg på en crazy ide her jeg sitter for meg selv en lørdagskveld:) Nemlig å ta turen til Paris fra mandag til tirsdag! Noen som har noen gode tips til hva jeg burde gjøre? Hvordan er avstandene fra flyplassen osv?:) Jeg tenker å booke rom på et av hotellene nær flyplassen. Har ikke helt bestemt meg enda, vet ikke om jeg tør, hehe. Men ja: Tips og triks for et døgn i Paris??:)

Transport tilogfra Charles de Gaulle er veldig rask og enkel.

(går først en liten metro, og så t-bane.)

Meeeen; Anthony Bourdain har et eget program om hva man "må" gjøre i Paris hvis man er der i 48 timer (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen ekspert eller noe, men da jeg var til utredning hos legen angående noe annet fikk jeg spørsmål om jeg ofte var kald på hendene/fingrene, det var symptom på en revmatisk sykdom de ville utelukke hos meg. Husker ikke hva den heter da men.

Reynauds?

Blir du hvit på fingre/nesetipp o.l? PhoenixCircle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor man vil meg noe akkurat i det jeg har kommet inn døra og vrengt av meg alle klærne og står bare i trusa, sånn at jeg må kle på meg igjen og dra ut? Kan man ikke ville dette 3 minutter tidligere?

Velkjent problematikk dette. Vil råde deg til å være mindre tilgjengelig. Å være tilgjengelig til alle døgnets tider, med og uten klær, er en kilde til stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...