Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner ikke helt greia... Hvis man begynner å samle kremen fra flere bokser, så.. tja. Da kan jeg skjønne hvordan man må begynne å regne på det... Men ellers så er det jo ganske enkelt.

La oss si at en boks inneholder 500g kokosmelk, og per 100g er det 100 kcal. (tilfeldige tall). Dersom kremen og vannet skiller seg, og du tar all kremen, så er det 500 kcal. (trolig bittelitt mindre, da det trolig ikke er helt 100% cleant skille)

Det var det jeg konkluderte med også... (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke peil hvertfall. Til nå er det vel bare gjetting:p Kanskje jeg må skrive en mail inn til Blue Dragon Company...:hilarious:

Kan jo gjøre det enkelt :p

Søk opp hva som er standard næringsinnhold på coconut cream, og så trekk det fra hva som står på pakka di :p

Mener å huske at coconut cream vanligvis ligger på ca 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skru ned no skikkelig schtøgge knagger o.l. fra veggen på badet, og det er jo ikke sikkert en ny knaggrekke har samme mål, så derfor lurer jeg på om jeg må bruke en spesiell våtromssparkel for å tette hullene, eller bare vanlig sparkel? Det er ikke fliser på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noe sinnsykt prikking på baksiden av den ene leggen min. Minner om leamus på øyet, bare på leggen.. Føles ut som det popper ut en åreknute her..:S Er det vanlig, hva skyldes det?

Jeg får iallefall leamus overalt, så...

Basert på beskrivelsen din så vil jeg ikke si at det er noe skummelt enda :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får iallefall leamus overalt, så...

Basert på beskrivelsen din så vil jeg ikke si at det er noe skummelt enda :p

Var noe med at det ikke er lenge siden jeg begynte med p-piller, og at det kunne være en ørliten sjanse for propp, og at jeg skulle si i fra om kroppen samla unormalt mye vann, at jeg ble hoven osv.

Heh, har gått opp noen få kg på 1 mnd men.. Kan også være litt variasjon naturlig. Men altså: buksene mine er drit stramme, og det gjør vondt.. :p Og det er kanskje pga. bruken av de stramme buksene (les: til og med de slakke buksene er stramme nå, bortsett fra kosebuksa da) at jeg kjenner dette i leggene? Har også fått blåmerker faktisk. Men om det er sammenheng her vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, har gått opp noen få kg på 1 mnd men.. Kan også være litt variasjon naturlig. Men altså: buksene mine er drit stramme, og det gjør vondt.. :p Og det er kanskje pga. bruken av de stramme buksene (les: til og med de slakke buksene er stramme nå, bortsett fra kosebuksa da) at jeg kjenner dette i leggene? Har også fått blåmerker faktisk. Men om det er sammenheng her vet jeg ikke.

Mest sannsynlig driver kroppen og justerer seg etter du begynte på p-piller.

Har du blodpropp gjør dette som regel vondt og er hovent, men er du usikker så hør med legen. De kan ta blodprøve og ultralyd for å finne ut dette sikkert.

Du kan jo også prøve med løsere bukser noen dager for å se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har et dumt spørsmål ang dopingkontroll. Jeg var innom ene naboen min for litt siden. Hun røyker jazztobakk, og da jeg kom inn var det jazzrøyk i hele leiligheta. Hun slutta å røyke da jeg kom fordi hun vet jeg ikke liker det. Jeg røyker med andre ord aldri selv. Det å passivt ha pusta inn denne røyken, er det noe som kan slå ut på en dopingtest? Hvis ja, hvor lenge vil det isåfall sitte i? Jeg kan ikke så mye om det her, men gidder ikke å bli tatt for å røyke bjone når jeg ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et irriterende problem. Før så kunne jeg sitte oppe lenge og se på tv/serier. Det til og med selv om jeg hadde stått opp tidlig.

Nå derimot så klarer jeg ikke å holde øyne oppe fra klokken 21-22 tiden. Må virkelig jobbe for å holde meg våken, eller drikke kaffe (men det vil jeg ikke fordi jeg skal jo sove senere. Og dette uansett om jeg har stått opp tidlig eller sent. (Har vart en periode, så er ikke noe pollen start skyld).

Er det noen andre som har opplevd det slikt?

Jeg vil kunne velge litt mer selv når jeg skal sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et irriterende problem. Før så kunne jeg sitte oppe lenge og se på tv/serier. Det til og med selv om jeg hadde stått opp tidlig.

Nå derimot så klarer jeg ikke å holde øyne oppe fra klokken 21-22 tiden. Må virkelig jobbe for å holde meg våken, eller drikke kaffe (men det vil jeg ikke fordi jeg skal jo sove senere. Og dette uansett om jeg har stått opp tidlig eller sent. (Har vart en periode, så er ikke noe pollen start skyld).

Er det noen andre som har opplevd det slikt?

Jeg vil kunne velge litt mer selv når jeg skal sovne.

Står du opp tidligere nå som sola har kommet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et irriterende problem. Før så kunne jeg sitte oppe lenge og se på tv/serier. Det til og med selv om jeg hadde stått opp tidlig.

Nå derimot så klarer jeg ikke å holde øyne oppe fra klokken 21-22 tiden. Må virkelig jobbe for å holde meg våken, eller drikke kaffe (men det vil jeg ikke fordi jeg skal jo sove senere. Og dette uansett om jeg har stått opp tidlig eller sent. (Har vart en periode, så er ikke noe pollen start skyld).

Er det noen andre som har opplevd det slikt?

Jeg vil kunne velge litt mer selv når jeg skal sovne.

Du begynner å bli gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...