Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avocado med baconbiter på er snadder... :)

Det hørtest godt ut!

Elles er cottage cheese, avokado, reker og sweet chilli saus og namnam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tynne håndledd så er du en hardgainer uansett hvor mye muskler eller fett du har på resten av kroppen - sa han. Men er dette rett da?

Har du tynne håndledd, har du tynne håndledd. Det sier ingenting om hva resten av kroppen din er i stand til. Jeg har og tynne håndledd, så jeg kommer aldri til å få MONSTER-SWOLE underarmer, selv om mark og farmers walk hjelper litt, men jeg har fremdeles tendenser til bred rygg og skikkelige knebøylår/æss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tynne håndledd, har du tynne håndledd. Det sier ingenting om hva resten av kroppen din er i stand til. Jeg har og tynne håndledd, så jeg kommer aldri til å få MONSTER-SWOLE underarmer, selv om mark og farmers walk hjelper litt, men jeg har fremdeles tendenser til bred rygg og skikkelige knebøylår/æss.

Tung sidebøy kjennes på underarmene!:wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ville ikke starte i går morres. Kvelden før startet den og det var ikke noe problem. Den har ikke kondens for da ville den vel ikke startet kvelden før heller... ? Den har batteri og alle lamper lyser som det skal. Lurte på om det var tennpuggene som måtte byttes, men har hatt en gang før at tennpluggene har 'satt seg fast' eller hva nåenn, eller hvordan det kan skje :p Dårlig på å forklare, er ikke noe bilekspert. Dro den da igang, tenkte å prøve det igjen nå etterpå.

Noen andre tanker om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe greie. Det smaker jo møkk.

Det er nettopp det: min personlige erfaring med Pukka te er at den ikke smaker så veldig mye. Det er liksom...litt duft, og that's it.

Samme konsept som å smakssette latten sin. "Jeg er ikke egentlig så glad i kaffesmaken, men vanilje er godt da..."

For å bruke en halvklein sitat av Limp Bizkit: "I don't really smoke, but I like the way it smells" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...