Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men... da er det vel fordi jeg har skrudd varmen for høyt....?

det gjør ingenting at det ryker lett av oljen, så lenge røyksøylen ikke står tykk og intens opp fra stekepanna, da er det hakket før driten tar fyr:p

Det er nå engang slik at det er nødvendig med høy varme for å få skikkelig bruning på maten*:) anbefaler forsåvidt ikke sterk varme på billige ikea-teflonpanner over lang tid, da blir de fort ødelagt og begynner å flasse. kjøp i såfall heller skikkelig støpejern/titan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen liker ikke at området rundt skrittet og genitalier blir så tydelig og detaljert, om du vil:p

Men da hadde det vell vært bedre med en bukse som satt litt løsere? Og så er det vell ingen som går rundt på trening og studerer skrittet til menn i tights heller? Raringer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropo lite klær..

Jeg bor i ei gate med rekkehus..(merker A på bilde)..bila mi er sirkla rundt..og han bor der pila peker..Så når jeg rygger inn og bremser (når det er mørkt) så lyser stua hans opp pga bremselysa sant.. Nedover her går og sykler det også en del folk om dagene..Han har store vinduer og er ekstremt lett å se inn når sola går ned (pga folk har jo på lys inne)..

Sett han dingle rundt naken maaange ganger..selv om jeg lyser opp stua med bremselysene så reagerer han ikke..

1. er han dum?!

2. er han blotter?

3. gir han bare faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo lite klær..

Jeg bor i ei gate med rekkehus..(merker A på bilde)..bila mi er sirkla rundt..og han bor der pila peker..Så når jeg rygger inn og bremser (når det er mørkt) så lyser stua hans opp pga bremselysa sant.. Nedover her går og sykler det også en del folk om dagene..Han har store vinduer og er ekstremt lett å se inn når sola går ned (pga folk har jo på lys inne)..

Sett han dingle rundt naken maaange ganger..selv om jeg lyser opp stua med bremselysene så reagerer han ikke..

1. er han dum?!

2. er han blotter?

3. gir han bare faen?

Mulig han ikke har skjønt hvor lett det er å se inn hos folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å dra 90 kg i markløft her i dag. Jeg får høre hele tiden av WOW du er sterk ass . Men herregud da, det er da ikke så mye?? Jeg mener, det er jo maaange jenter her som drar mye mer enn det. Det irriterer meg litt faktisk, for jeg syns igrunn ikke jeg er så sterk... Det var kanskje ikke et spm, mer en frustrasjon ... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å dra 90 kg i markløft her i dag. Jeg får høre hele tiden av WOW du er sterk ass . Men herregud da, det er da ikke så mye?? Jeg mener, det er jo maaange jenter her som drar mye mer enn det. Det irriterer meg litt faktisk, for jeg syns igrunn ikke jeg er så sterk... Det var kanskje ikke et spm, mer en frustrasjon ... :p

Hvorfor sammenlikner du deg med andre? Jeg hadde som delmål å løfte egen kroppsvekt til sommeren (starta på 40 kg nå etter jul). For en mnd siden løfta jeg 70 kg for første gang (som er over kroppsvekt), og nå er det treningsvekta mi til vanlig. Øker vel litt mer om et par uker. Men uansett, du skulle sett gliset på trynet mitt når jeg skjønte at jeg hadde løfta 70 kg!! Hadde jeg ikke hatt ører hadde smilet gått rundt hele forbanna hodet! Poenget mitt er jo at man ikke skal måle framgangen sin på andre, men på hva man klarer selv :D De jentene som løfter god over 100 kg fra bakken har sannsynligvis trent veldig hardt veldig lenge for å få til det. Hvor mye løfta du første gang du prøvde mark? Og hvor mye har du økt? Gjetter det er stor forskjell! Jeg håper jeg klarer 90 kg nærmere sommeren, og GJETT hvor fornøyd jeg kommer til å være DA! :sneaky:

Jeg får også høre at jeg løfter tungt og at jeg er sterk osv.. Og jeg løfter jo åpenbart lettere enn deg. Men er dritfornøyd allikavel :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...