Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan seff ha noe med kvaliteten å gjøre, vet ikke.. Bare noe som falt inn i hue mitt :p

Det virker så enkelt, så har prøvd begge veier, men er disse småklumpene som er kvalmt, så derfor jeg spør her. Tydeligvis er jeg elendig i å blande ut pulver i vann... flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger desperat hjelp og håper VIRKELIG at noen kan hjelpe meg! Nå har ene kneet svikta, og jeg trenger øvelser som ikke gjør vondt verre, men hva pokker er igjen å ta av når bevegelse meg belastning gjør vondt da?? Send gjerne PM(men det kan hende jeg ikke svare i dag:p) Eier ikke bandasje el.l....

Jeg vil trene...:(

Trenger sårt hjelp, kan jo ikke bare slutte å trene:confused: Me no want chicken legs...:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha lest svar på dette en gang for tusen år siden, men finner ikke nå som jeg selv har begynt: Å blande proteinpulver uten alt for mange klumper. Hjelp?

Fulgte anvisningen: Pulveret + 3dl væske. Prøvde å røre og riste, men det var klumpehelvete. Hjelp!

Anbefaler væske først, så pulver.

IKKE rist.

Først 'rister' du den horisontalt, som i at den rører seg selv, uten å riste. Sirkulær bevegelse altså^^

Når pulveret ser ut til å være noenlunde blanda, da rister du 20-30 sekunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks "ferdig" med nybegynnerprogrammet for styrketrening herfra, og nå på slutten av programmet øker jeg ikke like fort som i starten, jeg antar det er pga. "noobgainsa" (in lack of a better word.).. Er det på en måte nå selve muskelbygginga begynner? Har jeg på en måte bare tatt ut det "jeg hadde" i kroppen så langt? Jeg lurer vel eeegentlig på hva noobgains er, og hvorfor det går så fort i forhold til resten..

Tenkte å starte på X-size når jeg er "ferdig".. Jeg er ikke lei meg for at jeg øker saktere nå, eller utålmodig altså. Jeg vet at dette med muskelbygging tar tid. Jeg lurer bare på hva noobgains er :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er straks "ferdig" med nybegynnerprogrammet for styrketrening herfra, og nå på slutten av programmet øker jeg ikke like fort som i starten, jeg antar det er pga. "noobgainsa" (in lack of a better word.).. Er det på en måte nå selve muskelbygginga begynner? Har jeg på en måte bare tatt ut det "jeg hadde" i kroppen så langt? Jeg lurer vel eeegentlig på hva noobgains er, og hvorfor det går så fort i forhold til resten..

Tenkte å starte på X-size når jeg er "ferdig".. Jeg er ikke lei meg for at jeg øker saktere nå, eller utålmodig altså. Jeg vet at dette med muskelbygging tar tid. Jeg lurer bare på hva noobgains er :p

"Noobgains" er vel det man vil kalle nevrale tilpasninger, dvs endringer i nervesystemet gjennom blant annet bedret koordinasjon/samspill mellom musklene og større + mer effektive synapser (hurtigere signaler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen brystøvelser som så og si ikke bruker skulderen? :p Jeg har hatt betennelse i tre sener i skulderen i en periode nå (jobbsammenheng), og selv om jeg er på bedringens vei, så kjenner jeg av og til smerter i skulderen bare jeg prøver benkpress med stanga t.o.m.. Og da prøver jeg selvfølgelig ikke med mer belastning.. Jeg er veldig tålmodig av meg, så klarer meg uten brystøvelser til betennelsene er borte, men bare lurte på om jeg kunne gjøre noe som helst med bryst innen den tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal opp i vekt (muskler), er det meningen at buksene skal bli trangere? Eller er det bare et tegn på at man har lagt på seg fett?

Det ser du på kroppen. Personlig strammer alle buksene temmelig pent nå, men ser at det er mesteparten muskler, fettet skal av uansett så det driter jeg i :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal opp i vekt (muskler), er det meningen at buksene skal bli trangere? Eller er det bare et tegn på at man har lagt på seg fett?

Hvor strammes det, snakker vi livet, laarene eller anklene? Jeg holder paa aa redusere fettprosenten min og er blitt litt slakkere i livet, men en god del strammere rundt laarene. Anklene lurer jeg bare paa for aa se om du gaar med super-skinny jeans.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...