Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Hvorfor sammenlikner du deg med andre? Jeg hadde som delmål å løfte egen kroppsvekt til sommeren (starta på 40 kg nå etter jul). For en mnd siden løfta jeg 70 kg for første gang (som er over kroppsvekt), og nå er det treningsvekta mi til vanlig. Øker vel litt mer om et par uker. Men uansett, du skulle sett gliset på trynet mitt når jeg skjønte at jeg hadde løfta 70 kg!! Hadde jeg ikke hatt ører hadde smilet gått rundt hele forbanna hodet! Poenget mitt er jo at man ikke skal måle framgangen sin på andre, men på hva man klarer selv :D De jentene som løfter god over 100 kg fra bakken har sannsynligvis trent veldig hardt veldig lenge for å få til det. Hvor mye løfta du første gang du prøvde mark? Og hvor mye har du økt? Gjetter det er stor forskjell! Jeg håper jeg klarer 90 kg nærmere sommeren, og GJETT hvor fornøyd jeg kommer til å være DA! :sneaky:

Jeg får også høre at jeg løfter tungt og at jeg er sterk osv.. Og jeg løfter jo åpenbart lettere enn deg. Men er dritfornøyd allikavel :smug:

Jeg vet ikke, jeg gjør det hele tiden.. Men jeg sammenligner meg jo med jenter på samme str som meg også da, så det burde ikke være så teit likevel :p har nok endel problemer med å se at jeg duger te no jeg og :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg skikkelig teit som spør om det her men; Om man begynner med proteinpulver, må man fortsette med det "til evig tid" da? altså sånn for og fortsette å få samme fremgang osv...

og noe som kanskje er mindre teit: Hva er forskjellen på og ta tåhev rett på gulvet og fra en sånn boks ting???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruken av proteinpulver er utelukkende for å få i seg protein. Dersom du foretrekker å få proteinet fra andre kilder. Som kjøtt, egg og melk, så kommer det på akkurat det samma. Du kan stoppe i det øyeblikk du føler for det. Det er ingen magi i det. :)

Hovedforskjellen ligger i ROM. Står du på bakken, så er det begrenset hvor langt "ned" du kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, jeg gjør det hele tiden.. Men jeg sammenligner meg jo med jenter på samme str som meg også da, så det burde ikke være så teit likevel :p har nok endel problemer med å se at jeg duger te no jeg og :p haha

Jeg vil tro at de fleste gjør det uten å tenke noe særlig over det. Men prøv å la være! Alle er forskjellig satt sammen, og selv om du ser lik ut som noen andre trenger ikke det å bety at du er det. Jeg synes du er kjempeflink! (y) Istedet for å sammenligne deg med de som er sterkere, sammenlign deg med de som er svakere istedet så blir du positivt overrasket over deg selv :whistle: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at de fleste gjør det uten å tenke noe særlig over det. Men prøv å la være! Alle er forskjellig satt sammen, og selv om du ser lik ut som noen andre trenger ikke det å bety at du er det. Jeg synes du er kjempeflink! (y) Istedet for å sammenligne deg med de som er sterkere, sammenlign deg med de som er svakere istedet så blir du positivt overrasket over deg selv :whistle: Hehe

Ja, gjør jo det også, men liker jo å ha noe å strekke meg mot ;P hehe. Men har jo ikke trent sååå lenge og kan glede meg over hvor sterk jeg kommer til å bli en vakker dag :D Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør jo det også, men liker jo å ha noe å strekke meg mot ;P hehe. Men har jo ikke trent sååå lenge og kan glede meg over hvor sterk jeg kommer til å bli en vakker dag :D Takk for det :)

Nå har ikke jeg noen å strekke meg mot der jeg trener, da jeg er den jenta som løfter desidert tyngst (med mine 70 kg, lol o_O ), men jeg skjønner hva du mener. Jeg sikler etter ryggen din hver gang jeg ser deg her inne. Synes forøvrig at det er stas nok i massevis å løfte mer enn alle de andre jentene. Jeg har ikke heller trent så lenge, så gleden for meg er ubeskrivelig hver gang jeg kan legge vekter på hvasomhelst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen å strekke meg mot der jeg trener, da jeg er den jenta som løfter desidert tyngst (med mine 70 kg, lol o_O ), men jeg skjønner hva du mener. Jeg sikler etter ryggen din hver gang jeg ser deg her inne. Synes forøvrig at det er stas nok i massevis å løfte mer enn alle de andre jentene. Jeg har ikke heller trent så lenge, så gleden for meg er ubeskrivelig hver gang jeg kan legge vekter på hvasomhelst :D

Nei, har ingen der jeg trener heller, men ser jo det her på fitnessbloggen ;P Haha, jo takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biltema pleier å ha deler til en del eldre biler, så kan være verdt å sjekke. Evt. sjekke om det finnes Fordhuggere i nærheten? Eller disse "Selges/byttes, bildeler i <insert ditt område>"-sider på Facebook? Finn.no? eBay?

De hadde seff ikke til akkurat min bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...