Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da må du ha koder jeg ikke har.

JAMMEN :p er jo bare å bestille det da :) "Ordner seg alltid" ;)

For de som sliter akkuratt NU er det jo bare å avinstallere java, og så installere den nyeste.. Logge inn og så bestille kodebrikke etc

Fortsetter under...

JAMMEN :p er jo bare å bestille det da :) "Ordner seg alltid" ;)

For de som sliter akkuratt NU er det jo bare å avinstallere java, og så installere den nyeste.. Logge inn og så bestille kodebrikke etc

Trenger ikke bestille ny kodebrikke bare fordi java skaper seg:rolleyes: Men ja, innstaller på nytt, det gjør jeg ofte...

Den andre koden kommer fra et gammalt system, noe jeg ikke har trengt, og ikke kommer til å trenge i framtia:P

Trenger ikke bestille ny kodebrikke bare fordi java skaper seg:rolleyes: Men ja, innstaller på nytt, det gjør jeg ofte...

Den andre koden kommer fra et gammalt system, noe jeg ikke har trengt, og ikke kommer til å trenge i framtia:p

Så inget problem da? :p

200 grader i 20minutt for en enkel kyllingfilet i ildfast form, nok?

Bare et kjapt tips i forbifarten - bryn kyllingen i panna på høy varme først. Dette fører til at du lukker porene i kjøttet slik at den holder på vesken og blir mye mer saftig. Deretter trenger du bare et lite kvarter i ovnen på 180ish grader.

Annonse

Bare et kjapt tips i forbifarten - bryn kyllingen i panna på høy varme først. Dette fører til at du lukker porene i kjøttet slik at den holder på vesken og blir mye mer saftig. Deretter trenger du bare et lite kvarter i ovnen på 180ish grader.

Hadde kjøttet i en veldig liten form, så den bada når den kom ut:P

beste for kylling i ovnen er stekepose, 200grader 30min. nederste rille..damn..its like eating butter thats made of chicken..mmm tender. stikker ikke fuktigheta av. maggi juicy<3 alltid i mitt skap

Bruker forma til å lage sausen i etterpå:cool:

Annonse

Kjøpte det nettopp i dag på Coop. 5 poser til 20 kroner eller noe slikt.

Da får eg leite der neste gang. Kiwi hadde ikkje sist eg leita...

Litt greiere å betaler 20 kr for 5 poser enn 20 kr for en pose med krydder når man ikkje bruker krydderet...

Har bakt skoleboller, eneste problemet er at jeg skjønte for sent at jeg skulle ha den gule guffa i midten med i stekinga i ovnen? Er løpet kjørt, eller kan jeg fortsatt gjøre det på en annen måte selv om bollene er stekt??

Crossfit har vel ikke akkurat patent på god, gammeldags sirkeltrening.

Og slik jeg forstår det er han fyren bare en som har prøvd det offisielle programmet, og viser det videre.

Om ikke annet så er hvertfall øvelsene passe fornuftige, og programmet er definitivt tidseffektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...