Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Gjest SlettetBruker3
I dette programmet: Bygg muskler med X-Press - Fitnessbloggen

Hvor mange sett? :D

Serier = sett. Dag 1 og 2 er fire serier, dag 3 er tre serier.


    • Dag 1: 4 serier, 4-6 reps, og 3-4 minutter pause før du tar neste serie på samme øvelse.
    • Dag 2: 4 serier, 8-10 reps og 2-3 minutter pause før du tar neste serie på samme øvelse.
    • Dag 3: 3 serier, 12-15 reps og 2-3 minutter pause før du tar neste serie på samme øvelse


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner jo nesten ikke usaltete nøtter noe sted da? .. :(

Hvis du drar på en butikk med godt utvalg burde du finne noe fra den lille nøttefabrikken! Vi har iallefall en pose med usaltede cashewnøtter derifra... namnam. :D Pluss at rimi har usaltede mandler og hasselnøtter i egne poser iallefall, og Rema (hvis de ikke er sluttet med det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drar på en butikk med godt utvalg burde du finne noe fra den lille nøttefabrikken! Vi har iallefall en pose med usaltede cashewnøtter derifra... namnam. :D Pluss at rimi har usaltede mandler og hasselnøtter i egne poser iallefall, og Rema (hvis de ikke er sluttet med det..)

åå da var det ikke så vanskelig likevel nei :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whatever floats your boat :) forandringer fryder;) hantelroing er kos da:)

Nei, overkroppstrening er ikke kos :D Vi liker mest å trene stumpen, men det går jo ikke å gjøre bare det :dry:

Egentlig så tenkte jeg på at det i mitt tilfelle bør være en fordel å bruke unliterale øvelser kontra bilaterale øvelser. Har en slags...skal vi si...funksjonshemning som ikke hemmer meg spesielt mye i hverdagen, men er pinlig klart i f.eks styrketrening da den ene siden er vesentlig svakere og underutviklet. Får ikke helt kontakt med ryggen i stangroing og i benkroing tar venstre arm mest belastning. Hantelroing og t-bars derimot gir meg kontakt og jeg kjenner dagen etterpå at "noe" skjer i den svake siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsn i pokkers land og rike får dere jenter neglelakken til å holde mer enn 1 døgn?? Min flasser av etter mindre enn 24 timer etter jeg har tatt den på og jeg GIDDER ikke bruke en halvtime HVER DAG å legge på sånn stygg farge. Jeg gjør alt riktig. TEIT NEGLELAKK.

Topcoat (y) Prøver å få neglelakk over neglen mot fingertuppene, det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åsn i pokkers land og rike får dere jenter neglelakken til å holde mer enn 1 døgn?? Min flasser av etter mindre enn 24 timer etter jeg har tatt den på og jeg GIDDER ikke bruke en halvtime HVER DAG å legge på sånn stygg farge. Jeg gjør alt riktig. TEIT NEGLELAKK.

Under- og overlakk funker her i gården :) blank under, den fargen du vil ha i et eller to lag, så blank neglelakk på toppen. Den lakken på toppen påføres annenhver dag :) funker her i gården

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...