Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Er det enkelt å trene vekk magefett, f.eks med utholdenhetstrening og generelt sunn mat?

Jeg holder på å gå opp i vekt og vil gjerne nå et mål, men på den veien vil jeg/har jeg lagt på meg en del magefett. Ikke ekstremt mye, men nok til at det synes litt. Er ikke noe problem for meg og føles litt "godt" å ha noe da jeg alltid har vært syltynn, men jeg vil på lengre sikt gjerne få det bort, da gjerne erstattet med en six pack. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det enkelt å trene vekk magefett, f.eks med utholdenhetstrening og generelt sunn mat?

Jeg holder på å gå opp i vekt og vil gjerne nå et mål, men på den veien vil jeg/har jeg lagt på meg en del magefett. Ikke ekstremt mye, men nok til at det synes litt. Er ikke noe problem for meg og føles litt "godt" å ha noe da jeg alltid har vært syltynn, men jeg vil på lengre sikt gjerne få det bort, da gjerne erstattet med en six pack. :p

Pass på at du forbrenner mer enn du spiser, tren tung og spis ordentlig sunn og god mat :) Ooooooooog en god dose med tålmodighet er også viktig :)

Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, men ville anbefalt deg å prøve å bygge noen muskler før du tenker på fett%. Det har ikke noe for seg å skulle gå ned fett% hvis man ikke har noen muskler under som kan vises fram ;)

Du er nok på god vei, ta tiden til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du forbrenner mer enn du spiser, tren tung og spis ordentlig sunn og god mat :) Ooooooooog en god dose med tålmodighet er også viktig :)

Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, men ville anbefalt deg å prøve å bygge noen muskler før du tenker på fett%. Det har ikke noe for seg å skulle gå ned fett% hvis man ikke har noen muskler under som kan vises fram ;)

Du er nok på god vei, ta tiden til hjelp :)

Veier 65 kg og vil opp til ca 72. Når jeg er dit skal jeg deffe litt, hvor jeg innen den tid da har opparbeidet meg en del fett på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...