Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAMMEN :p er jo bare å bestille det da :) "Ordner seg alltid" ;)

For de som sliter akkuratt NU er det jo bare å avinstallere java, og så installere den nyeste.. Logge inn og så bestille kodebrikke etc

Trenger ikke bestille ny kodebrikke bare fordi java skaper seg:rolleyes: Men ja, innstaller på nytt, det gjør jeg ofte...

Den andre koden kommer fra et gammalt system, noe jeg ikke har trengt, og ikke kommer til å trenge i framtia:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bestille ny kodebrikke bare fordi java skaper seg:rolleyes: Men ja, innstaller på nytt, det gjør jeg ofte...

Den andre koden kommer fra et gammalt system, noe jeg ikke har trengt, og ikke kommer til å trenge i framtia:p

Så inget problem da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 grader i 20minutt for en enkel kyllingfilet i ildfast form, nok?

Bare et kjapt tips i forbifarten - bryn kyllingen i panna på høy varme først. Dette fører til at du lukker porene i kjøttet slik at den holder på vesken og blir mye mer saftig. Deretter trenger du bare et lite kvarter i ovnen på 180ish grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et kjapt tips i forbifarten - bryn kyllingen i panna på høy varme først. Dette fører til at du lukker porene i kjøttet slik at den holder på vesken og blir mye mer saftig. Deretter trenger du bare et lite kvarter i ovnen på 180ish grader.

Hadde kjøttet i en veldig liten form, så den bada når den kom ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste for kylling i ovnen er stekepose, 200grader 30min. nederste rille..damn..its like eating butter thats made of chicken..mmm tender. stikker ikke fuktigheta av. maggi juicy<3 alltid i mitt skap

Bruker forma til å lage sausen i etterpå:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...