Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn er enkle, vi trenger ikke en manual. Hvis ikke mannen er blid nok, tilsett øl, kjøtt fotball eller sex til han er i godt nok humør.

Med tanke på at han er ganske langt unna er det en av disse tingene jeg kan tilsette :giggle:

Og den har jeg brukt. Haha. Det er ikke humøret det står på :p

Annonse

Out of my leauge :woot:

Lurer også på om alle disse "smørsangerne" som kan få det til å bruse litt ekstra i eggstokkene faktisk er så gode, ømme og hva en ellers som mye av sangene deres indikerer, eller om de faktisk er de verste egoistene? :p Tenk R.Kelly, Usher, Joe, etc.

Out of my leauge :woot:

Lurer også på om alle disse "smørsangerne" som kan få det til å bruse litt ekstra i eggstokkene faktisk er så gode, ømme og hva en ellers som mye av sangene deres indikerer, eller om de faktisk er de verste egoistene? :p Tenk R.Kelly, Usher, Joe, etc.

De kan vet skikkelig dølle i senga ja, hvem vet?:p

Jeg finner ikke artikkelen der det står om at du kan forvente så og så mye etter 3 år med tung styrketrening, det stod slik , knebøy = kroppsvekt *0,8 osv.. Noen som vet hva den heter?

Sto mye om det i Kukerundtsyndromet-artikkelen iallefall.

Jeg finner ikke artikkelen der det står om at du kan forvente så og så mye etter 3 år med tung styrketrening, det stod slik , knebøy = kroppsvekt *0,8 osv.. Noen som vet hva den heter?

Kukerundtsyndrom - Fitnessbloggen

Annonse

Ser det av og til blir anbefalt å kjøre knebøy 4-6 dager i uken for å bli sterkere/bedre i de musklene. Men burde ikke musklene hvile i en dag mellom hver gang man gjør samme øvelse? Hvordan får en dette til da? :p

Var ikke kvinnekravene her litt vel lave? Jeg siterer:

"En kvinne som veier 60 kg og har trent i 5-10 år burde dermed forventes å klare om lag:

55 kg i benkpress.

1 pullup eller chinup med 5 kg ekstra vekt.

90 kg i knebøy.

110 kg i markløft"

Trene i 5-10 år for å klare 55 kg i benk? Og én chin-up med 5 kg ekstra vekt?!?

Kan nesten ikke skjønne at jenter gidder trene i det hele tatt, hvis dette er realiteten.

"En kvinne som veier 60 kg og har trent i 5-10 år burde dermed forventes å klare om lag:

55 kg i benkpress.

90 kg i knebøy.

110 kg i markløft"

Kan nesten ikke skjønne at jenter gidder trene i det hele tatt, hvis dette er realiteten.

Spørs om det ikke var kukerundttrening i 5-10 år, mange som gjør det også-

55 kg i benkpress.

90 kg i knebøy.

110 kg i markløft"

Det syns jeg også var lite... Mye av det der jeg klarer allerede liksom :p haha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...