Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kikket kjapt på google, men fant ikke noe.

Karloritelling på Kjøttdeig før og etter steking.

Dette er ikke med tanke på vekt, men når jeg steker kjøttdeigen så forsvinner en del av fettet i den. Jeg tar alltid kjøttdeigen min gjennom en sil på slutten, for at det ikke skal være så "blaut".

Noe tanker om hvor mye fett som forsvinner under steking og ved bruk av sil?

Pleier alltid å steke i Plantemargarin, om det er interessant.

Eller er dette bare fett fra smør og vann fra kjøttdeig? Som gir meg mye av dette inntrykket?

Da har du ikke googlet godt nok. Første treff på "kjøttdeig redusere fett"

Slik reduserer du fettinnholdet i kjøttdeig med over 75 % - Fitnessbloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, takk :) Men altså, ja dette er jo tråden for dumme spørsmål....er sucralose noe som gjør Zero "verre" å drikke? For altså..10 kcal utgjør ikke mye for min del :p men jeg synes Zero smakte bittelitt bedre :)

Red Bull Zero Calories har også kalorier i seg. Om jeg ikke husker feil er det rundt 3,5 per 100 ml, mot ca. 7 hos Red Bull Sugar Free. Jeg liker den Sugar Free bedre enn Zero Calories. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red Bull Zero Calories har også kalorier i seg. Om jeg ikke husker feil er det rundt 3,5 per 100 ml, mot ca. 7 hos Red Bull Sugar Free. Jeg liker den Sugar Free bedre enn Zero Calories. :p

Det står nå 0 kcal på boksen med Zero, og 3 kcal på boksen med Sugarfree.. (ja, jeg måtte kjøpe begge i går :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Passer seg kanskje ikke på fitnessbkoggen, men tror vi er fler her som tar seg en tur på byen i blandt!

Mitt spørsmål er enkelt og greit hva er minst ille å drikke om man skal tenke kcal og sukker?

Drikker fort en vin flaske når jeg drar ut, så lurer på om det er andre forslag for å føre kvelden litt mindre usunn....

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...