Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Tror du tar feil der altså. Du er tross alt bare 16.

På hvilken måte tar jeg feil? kan du utdype? :)

Ja, jeg er bare 16. "Erfaring kommer med alder", det er jeg fullt klar over. Men hvorfor skal det jeg sier om f.eks måltidsfrekvens være mindre riktig enn det en svær fyr sier?

Kanskje det er fordi jeg ikke er så særlig godt bygd? Om alle har hatt sånn tankegang ville Coleman være verdens beste innen Ernæring og trening mens David wolfe ville vært en newbie.

Selvfølgelig skal folk få lov til å være skeptiske, men det å avvise det en person sier bare pga alderen synes jeg ikke noe særlig om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På hvilken måte tar jeg feil? kan du utdype? :)

Ja, jeg er bare 16. "Erfaring kommer med alder", det er jeg fullt klar over. Men hvorfor skal det jeg sier om f.eks måltidsfrekvens være mindre riktig enn det en svær fyr sier?

Kanskje det er fordi jeg ikke er så særlig godt bygd? Om alle har hatt sånn tankegang ville Coleman være verdens beste innen Ernæring og trening mens David wolfe ville vært en newbie.

Selvfølgelig skal folk få lov til å være skeptiske, men det å avvise det en person sier bare pga alderen synes jeg ikke noe særlig om. :)

Avviser det du sier. Du er tross alt bare 16 år.

...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde tenkt å kjøre innom verkstedet rett over gata her, men siden det er lørdag og det er stengt er det ikke mulig, OG den vil jo ikke starte uansett så....... Og da må jeg vente til mandag siden det er søndag i morgen :cry:

Hvordan gikk det med bilen til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med bilen til slutt?

Det gikk bra jeg fikk den på verksted og de har funnet ut at det var dynamoen og batteriet, så heldigvis har jeg en veldig snill pappa som kan både skaffe billigere deler OG gjøre jobben selv, så det ble ikke såååå dyrt som det de på verkstedet sa :D Så bilen er nok på veien om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra jeg fikk den på verksted og de har funnet ut at det var dynamoen og batteriet, så heldigvis har jeg en veldig snill pappa som kan både skaffe billigere deler OG gjøre jobben selv, så det ble ikke såååå dyrt som det de på verkstedet sa :D Så bilen er nok på veien om ikke så altfor lenge.

Supert, får dere tak i en såkalt "byttedynamo" / eller bare bytter børstene (om det er der feilen ligger) på dynamoen så blir det ikke så dyrt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst på noe godt! Men jeg vil ikke sprenge hele energibalansen min på en pose candyking (i dag, venter til i morgen) eller potetgull!

Jeg har så lyst på noe godt, noe skikkelig crap, så mye at jeg blir snart gretten.Tips? Den som svarer mager kesam og bringebær eller cottage cheeseriskrem og funlightgele kan gå å legge seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på noe godt! Men jeg vil ikke sprenge hele energibalansen min på en pose candyking (i dag, venter til i morgen) eller potetgull!

Jeg har så lyst på noe godt, noe skikkelig crap, så mye at jeg blir snart gretten.Tips? Den som svarer mager kesam og bringebær eller cottage cheeseriskrem og funlightgele kan gå å legge seg!

Kesam Vanilje med blåbær. Neida.

Hvorfor ikke lage en dip av mager kesam og sånn derre potetgulldip? så kan du ha forskjellige grønnsaker til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...