Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Finnes det mat eller drikker som har en varmende effekt, evt "reparerer" kroppstemperaturstyringa litt? Jeg kan fyre i peisen og få 25-26grader og fortsatt være kald :cautious: Har frysi konstant/vært kald konstant siden begynnelsen av januar :confused::eek:

(Jeg skal til legen etterhvert å få sjekket meg for mangler altså... Men i mellomtiden, noen varmende tips? :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, blir alltid varm av det jeg. Kanskje du bare har på deg for lite klær? :p hehe, nei jeg vet ikke jeg. Var det ene tipset jeg hadde.

Hehe kanskje :p Superullundertøy, bukse, sokker, ullsokker, ulltøfler, genser, ullgenser.. Planta under et teppe :roflmao: Kanskje det er for mye klær :wideyed: Kakao blir jeg som regel varm av da, det er jo digg :D Men litt forbudt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe kanskje :p Superullundertøy, bukse, sokker, ullsokker, ulltøfler, genser, ullgenser.. Planta under et teppe :roflmao: Kanskje det er for mye klær :wideyed: Kakao blir jeg som regel varm av da, det er jo digg :D Men litt forbudt :p

Joda, men i ekstreme tilfeller må man ty til ekstreme tiltak :p haha. Mammaen min er også sånn, kan ha på seg alt det der OM NATTA og fortsatt fryse. Men nå skal det sies at hun ikke har så veldig mye spekk heller da så ... Er nok noe av årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men i ekstreme tilfeller må man ty til ekstreme tiltak :p haha. Mammaen min er også sånn, kan ha på seg alt det der OM NATTA og fortsatt fryse. Men nå skal det sies at hun ikke har så veldig mye spekk heller da så ... Er nok noe av årsaken.

Jeg har for mye spekk så akkurat det skulle ikke være no problem :p Til og med levd ca på vedlikehold en stund (nå i det siste jeg har begynt med underskudd.. Hjalp ikke akkurat men..) Er utrolig kjedelig å fryse konstant :( Sommer er vel rundt hjørnet nå kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mye spekk så akkurat det skulle ikke være no problem :p Til og med levd ca på vedlikehold en stund (nå i det siste jeg har begynt med underskudd.. Hjalp ikke akkurat men..) Er utrolig kjedelig å fryse konstant :( Sommer er vel rundt hjørnet nå kanskje :D

Jeg har blitt fortalt at man kan begynne å fryse når man legger seg i underskudd? Jeg aner ikke helt hvorfor, eller om det stemmer, men who knows..

Ja, det er bare å håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på noe godt! Men jeg vil ikke sprenge hele energibalansen min på en pose candyking (i dag, venter til i morgen) eller potetgull!

Jeg har så lyst på noe godt, noe skikkelig crap, så mye at jeg blir snart gretten.Tips? Den som svarer mager kesam og bringebær eller cottage cheeseriskrem og funlightgele kan gå å legge seg!

Eller ta seg ei (sjokolade)bolle:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst på noe godt! Men jeg vil ikke sprenge hele energibalansen min på en pose candyking (i dag, venter til i morgen) eller potetgull!

Jeg har så lyst på noe godt, noe skikkelig crap, så mye at jeg blir snart gretten.Tips? Den som svarer mager kesam og bringebær eller cottage cheeseriskrem og funlightgele kan gå å legge seg!

Popcorn? Hvis du er ute etter litt sånn type snacks. Tørka frukt eller svisker kan være godt, hvis du liker det, men er jo ikke kalorifritt...

Vær litt mer spesifikk?:) jeg har gjerne perioder hvor det går på salt- lakris m salmiakk, chips el.l., noe fyldig/kremet - sjokolade, skum osv, Litt surt eller gele-type ting, som godt og blandet..

Det finnes sikkert kalorifattige ting innen disse kategoriene, don't ya think?

Nå kan jeg ikke spise så mange smågodttyper lengre, så det hjelper lite å få lyst på noe i en av "kategoriene":p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dumme;

1. Hvis en overvektig mann med moobs slanker seg og fremdeles har antydning til moobs pga overflødig hud og sånnt(alt innenfor rimelighetens grenser), kan han da "fylle ut" med å trene bryst skikkelig??

2. Er det mange "sure" grønnsaker? Jeg kjøpte grønnsaksjuice i går, og den virka passe sur, og jeg kan ikke blande næringpulver i juice(står bare juice, ikke type.) Hva er surt..? Surt- syreholdig ala appelsinjuice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer dagens dumme fra min side:

har siden mandag ligget med influensa, og jeg kan SE at jeg har mista gainza mine :( Hva har dette å si i forhold til misting av mine kjære muskler? Eller de små jeg har.. hadde.. :p Det er sikkert mye psykisk, og jeg har prøvd å spise fornuftig, og har forsåvidt ikke spist noe tull heller ettersom vi ikke har hatt det... Så er det jeg som er hysterisk eller er det noe i dette? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. JA. Overflødig hud trenger muskler å strekke seg over, ellers blir det jo bare hengende der :whistle:

2. Står det ikke på pakken hvilke grønnsaker den er laget av?

Så det kan faktisk funke hvis vedkommende jobber hardt? Cool..

Joda, står det, men den er jo blanda! Jeg lurer på hvilke som er sure, for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det mat eller drikker som har en varmende effekt, evt "reparerer" kroppstemperaturstyringa litt? Jeg kan fyre i peisen og få 25-26grader og fortsatt være kald :cautious: Har frysi konstant/vært kald konstant siden begynnelsen av januar :confused::eek:

(Jeg skal til legen etterhvert å få sjekket meg for mangler altså... Men i mellomtiden, noen varmende tips? :p)

Vet ikke hvor mye av dette som hjelper deg, men jeg opplever ihvertfall at jeg får varmen i meg mye raskere dersom jeg er tilnærmet naken under dyna... Hud mot hud er mye mer varmeoverførende enn hud mot ullundertøy, genser, bukse, sokker, lester, tøfler og what not :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye av dette som hjelper deg, men jeg opplever ihvertfall at jeg får varmen i meg mye raskere dersom jeg er tilnærmet naken under dyna... Hud mot hud er mye mer varmeoverførende enn hud mot ullundertøy, genser, bukse, sokker, lester, tøfler og what not :sneaky:

Strippa ned til ullundertøy og tøfler og det hjalp i grunn :D Fortsatt kald men jeg fryser ikke i hvertfall :D:p

Såååe.. Jeg må bare finne en å dele dyne med da :hilarious::cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...