Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig noen har spurt før. Men jeg gidder ikke leite.

Jeg er jente og som jenter flest liker jeg ikke træler i hendene.. Hvor dumt ser det ut å trene med hansker? Jeg har begynt å bli sår og rød i hendene nå og liker det ikke.. Og hjelper hansker? Jeg vil jo ta i på trening så det går jo temmelig hardt utover mine små søte hender....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen har spurt før. Men jeg gidder ikke leite.

Jeg er jente og som jenter flest liker jeg ikke træler i hendene.. Hvor dumt ser det ut å trene med hansker? Jeg har begynt å bli sår og rød i hendene nå og liker det ikke.. Og hjelper hansker? Jeg vil jo ta i på trening så det går jo temmelig hardt utover mine små søte hender....

Bruk hansker om du ønsker det. Forhindrer træler ganske bra :) Ikke tenk på hva som ser dumt ut, du er på trening, du skal ikke se smart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen har spurt før. Men jeg gidder ikke leite.

Jeg er jente og som jenter flest liker jeg ikke træler i hendene.. Hvor dumt ser det ut å trene med hansker? Jeg har begynt å bli sår og rød i hendene nå og liker det ikke.. Og hjelper hansker? Jeg vil jo ta i på trening så det går jo temmelig hardt utover mine små søte hender....

Eventuelt kan du lære deg korrekt grep, så du ikke sliter så voldsomt på hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen har spurt før. Men jeg gidder ikke leite.

Jeg er jente og som jenter flest liker jeg ikke træler i hendene.. Hvor dumt ser det ut å trene med hansker? Jeg har begynt å bli sår og rød i hendene nå og liker det ikke.. Og hjelper hansker? Jeg vil jo ta i på trening så det går jo temmelig hardt utover mine små søte hender....

Gjør som du du selv vil, ikke hva andre mener. Hansker funker fint for mange! Du kan eventuellt legge et stykke sportstape akkurat der de verste blemmene/trælene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig noen har spurt før. Men jeg gidder ikke leite.

Jeg er jente og som jenter flest liker jeg ikke træler i hendene.. Hvor dumt ser det ut å trene med hansker? Jeg har begynt å bli sår og rød i hendene nå og liker det ikke.. Og hjelper hansker? Jeg vil jo ta i på trening så det går jo temmelig hardt utover mine små søte hender....

Blås nå i om det ser dumt ut med hansker, bruker hansker selv og trives utrolig godt med det. Ja, hansker hjelper, du blir mindre sår, det er hvertfall min egen erfaring. Det blir bare så dumt som du gjør det til selv. Folk sier det er gay å bruke hansker, men jeg er jente og har ingenting imot at det er gay :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt billig ullstoff? Ikke vademelsstoff, men fast ullklede som man finner i f.eks bunader, keper og kåper.

Spørsmål 2: Syns dere SKYR har forandret seg i konsistensen i det siste?

Spørsmål 3: Jeg tror jeg har trent liiiitt for mye/hardt denne uka (les: jeg er helt ødelagt, treningsverk, støl, utslitt), jeg fortjener sjokolade og kino sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt billig ullstoff? Ikke vademelsstoff, men fast ullklede som man finner i f.eks bunader, keper og kåper.

Spørsmål 2: Syns dere SKYR har forandret seg i konsistensen i det siste?

Spørsmål 3: Jeg tror jeg har trent liiiitt for mye/hardt denne uka (les: jeg er helt ødelagt, treningsverk, støl, utslitt), jeg fortjener sjokolade og kino sant?

Jeg svarer på det siste: JA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål 2: Syns dere SKYR har forandret seg i konsistensen i det siste?

Ja, jeg syns det.. Syns den minner meg mer om yougurt:-( jeg er ikke så fan av dette. Trodde kanskje det bare var den ene jeg spiste her om dagen. Men siden flere har merket det antar jeg at det ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

These:

18885694.jpg

Smaker som før, konsistensen er som den alltid har vært. Syns jeg vel og merke :p

These:

10366.jpg

Har nesten vanlig yoghurt konsistens. Den med sitron er DIGG! Det må jeg hamstre inn i dag, nom nom nom.

Edit: Ser at bildene mine ikke kom frem av en eller annen grunn.. Will fix it soon

Editnr2: Bilder inkludert.. Håper jeg :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...