Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noen123
Prøver igjen med nytt dumt spørsmål. Er det vekt før steking eller koking dere skriver inn på diett.no? eller er det vekt etter at vannet er ute av kjøttet, eller etter at dere har veid rester av ben og fett fra kjøtt, eller etter koking av spaghetti osv.?

all mat veies før tilberedning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor trener man foroverbøyd stående roing med stang? Altså.. I området ved manualene er det ikke rette stenger som kan legges på nok vekter og vil egentlig ikke oppta plass i knebøyrackene eller ved benkpressen.

I knebøyrackene eller ved benkpressen.

Neida, seriøst, du trenger jo bare å ta med deg stanga dit det er plass? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor trener man foroverbøyd stående roing med stang? Altså.. I området ved manualene er det ikke rette stenger som kan legges på nok vekter og vil egentlig ikke oppta plass i knebøyrackene eller ved benkpressen.

Jeg trener alltid roing med olympiastang. Jeg kjører pendlay rows da, hvor stangen skal være i bakken mellom hver repetisjon, så jeg må uansett bruke de store platene, så det er min unnskyldning for å ta opp plass ved markløften eller squatracket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knebøyrackene eller ved benkpressen.

Neida, seriøst, du trenger jo bare å ta med deg stanga dit det er plass? :)

Takk for svar, og har jo forsåvidt kommet frem til det samme selv. Men - hvis jeg uansett skal ta med stanga dit det er plass kan jeg jo like gjerne oppta et knebøyrack eller en benkpress? :)

Jeg trener alltid roing med olympiastang. Jeg kjører pendlay rows da, hvor stangen skal være i bakken mellom hver repetisjon, så jeg må uansett bruke de store platene, så det er min unnskyldning for å ta opp plass ved markløften eller squatracket :)
Ja, så med mindre det er løse olympiastenger på senteret må man faktisk være ved en benkpress eller i et knebøyrack? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, og har jo forsåvidt kommet frem til det samme selv. Men - hvis jeg uansett skal ta med stanga dit det er plass kan jeg jo like gjerne oppta et knebøyrack eller en benkpress? :)

Ja, så med mindre det er løse olympiastenger på senteret må man faktisk være ved en benkpress eller i et knebøyrack? :)

Bare ikke ta plassen fra han som skal curle :lol:

Roing ved squat racket er helt ok for meg, men veit egentlig ikke om det er akseptert av bros flest. Kan ikke en skikkelig bro komme inn og redde oss her tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, og har jo forsåvidt kommet frem til det samme selv. Men - hvis jeg uansett skal ta med stanga dit det er plass kan jeg jo like gjerne oppta et knebøyrack eller en benkpress? :)

Ja, så med mindre det er løse olympiastenger på senteret må man faktisk være ved en benkpress eller i et knebøyrack? :)

Hvis du vil ta med olympiastenger ja. Det går jo an å kjøre med sånne små stenger også hvis de er tunge nok for deg, evnt hantler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører stående roing i knebøy-racket. Altså, jeg må ikke ha selve racket, men det er ingen løse olympiastenger sååå... Har sett flere gjøre det, og ikke opplevd noen kommentarer på det.

Prøver å gjøre det effektivt da, ikke somle og oppta racket i en evighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører stående roing i knebøy-racket. Altså, jeg må ikke ha selve racket, men det er ingen løse olympiastenger sååå... Har sett flere gjøre det, og ikke opplevd noen kommentarer på det.

Prøver å gjøre det effektivt da, ikke somle og oppta racket i en evighet:)

Kjør på :) Hvis noen kommenterer er det de som driter seg ut. Roing med olympiastang er ikke det samme som å curle i squat racket. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje heil sikker på plassering av spm, så denne tråden virka safe..

Påvirker proteinpulver, eller rettere sagt kakao/fargestoffer i proteinpulver pigmenteringa i huda? Har sjekka opp mot betakaroten, men det er jo praktisk talt ikkje betakaroten i kakao.

Eg har uansett fått fleire fregner, ikkje har eg vore meire i sola, ikkje tatt meire sol, muligens ete meire gulrøtter (ca150g daglig) og definitivt drukket meire shakes..

Får det ikkje til å stemme heilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje heil sikker på plassering av spm, så denne tråden virka safe..

Påvirker proteinpulver, eller rettere sagt kakao/fargestoffer i proteinpulver pigmenteringa i huda? Har sjekka opp mot betakaroten, men det er jo praktisk talt ikkje betakaroten i kakao.

Eg har uansett fått fleire fregner, ikkje har eg vore meire i sola, ikkje tatt meire sol, muligens ete meire gulrøtter (ca150g daglig) og definitivt drukket meire shakes..

Får det ikkje til å stemme heilt..

Jeg har personlig aldri hørt om noe likende selv, men det høres fryktelig rart ut. Thomas O eller Vegard Lysne, noe innspill her? Kanskje Asle også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det høres rart ut jeg og. Om du ikke reagerer på melk til vanlig så ser jeg ingen umiddelbare plausible grunner til at det skal ha noe å si.

Nei, eg reagerer ikkje på mjølk. Får det ikkje til å stemme eller henge sammen med noko. Men men, fleire fegna er berre bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...