Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du sjekket med kappi.no eller maxrep. Send epost om de ikke har på lager i nettbutik.

kappi hadde både svindyre sko og ikke i min størrelse:(

Maxrep hadde do-win på salg til 600:D

Gymgrossisten har adidas power perfect II. Supernice sko.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/power-perfect-ii-white

Blir fort 1500 kroner med frakt:P Kanskje om bingoflaxen slår inn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gidder ikke jeg lese igjennom 126 sider for øyeblikket, så mitt dumme spm får bare komme i reprise om det har blitt spurt tidligere:p

Kan noen fortelle meg hvorfor folk bruker slike brede belter når de løfter, tar knebøy, osv?

Og, NÅR burde man eventuelt starte med dette? Har forstått såppass at det er noe med ryggen og tunge løft, men hva er et "tungt" løft? Det blir jo veldig subjektiv..

Hilsen den uvitende:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det INGEN nettbutikker som har inne vektløftersko som koster litt mindre enn 2400 kroner, i MIN størrelse? Er redd str. 47 blir litt vel heftig.

Kjøp Do-Win sko online – Heppo.no sko på nettet

har do-win, en av de billigste..Funka bra i flere år!

Edit, så nå at de på tilbud bare har bigfots size left.Men den til 999 har noen igjen.

http://www.magshop.no/categories/vektloftersko--drakter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er redd jeg fikk et "brotips" idag på trening. En kar fortalte meg at jeg burde være så svai som mulig i ryggen under militærpress, samt viste meg hvordan det bør utføres. Noe i hodet mitt sier at du aldri bør svaie ryggen under rygg/skulderøvelser. Var dette ett brotips eller ett oppriktig tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg fikk et "brotips" idag på trening. En kar fortalte meg at jeg burde være så svai som mulig i ryggen under militærpress, samt viste meg hvordan det bør utføres. Noe i hodet mitt sier at du aldri bør svaie ryggen under rygg/skulderøvelser. Var dette ett brotips eller ett oppriktig tips?

Oh my, ikke gjør det a, please... Ved mindre du vil ha ødelagt ryggen din om ikke så lenge ... Hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...