Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Det var med overveldende stor glede jeg trådde inn på treningssenteret mitt lørdag formiddag etter nyttår og kunne observere at jeg var HELT ALENE! Så for meg en jungel av mennesker, men istedet kunne jeg gjøre akkurat HVA jeg ville NÅR jeg ville! That day... I will never forget :love:

o_O hva skjer med det, liksom? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I don't know, and I don't care! Har aldri kost meg så mye med treninga før i hele mitt liv :D Som regel trener jeg på ettermiddagen siden jeg jobber på dagtid, og da er det som regel en del folk. Men helgene har jeg fri, og når folk faen ikke får ræva si ut av senga før langt på dag så utnytter jeg det så godt jeg bare kan :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm. - Hvorfor er jeg den eneste som går rundt med treningsbok og noterer og har en plan for det jeg driver med når jeg trener? Så langt, på de to årene jeg har trent på samme sted, har jeg faktisk kun observert én annen person som har gjort det samme. Er det seriøst veldig unormalt? o_O

+ 1 .. JEG OG. Skjønner det ikke helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar folk bare "halve" knebøy? Er det kun for å kjøre ekstra tungt?

Hva skjedde med ass to grass?:D

Mener du at parallell er halve knebøy da, eller? Det er kanskje det i forhold til ass to the grass.

Noen gjør det fordi de ikke har peiling, andre gjør det fordi de ikke er så heldig med mobiliteten (meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du at parallell er halve knebøy da, eller? Det er kanskje det i forhold til ass to the grass.

Noen gjør det fordi de ikke har peiling, andre gjør det fordi de ikke er så heldig med mobiliteten (meg).

Ja, er vel det jeg mener. Noen er ikke i parallel engang... Jeg innbiller meg (ut ifra typen som gjør det) at det er kun for og kunne ta eeeekstra mye vekter på stanga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kroppsdeler burde trenes to-tre dager i uka hvis du ønsker best mulig fremgang, men det betyr ikke at det er bortkastet å trene dem bare én gang i uka.

Kanskje du har tips til meg og? På kropsscan viser det at jeg er ubalansert, muskuløs overkropp og middels bein:P hvordan kan jeg best jevne det ut uten å miste noe på overkroppen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...