Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Leste i dagbladet at treningstøy som stinker før man i det hele tatt har begynt å trene bør vaskes på 60 grader. Tør jeg dette med svindyrt treningsdøy fra better bodies og MXDC osv???

Ikke noe problem. Kjører selv samboern sine X-bionic klær o.l og mine BB klær på 60 grader. Men ikke hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe problem. Kjører selv samboern sine X-bionic klær o.l og mine BB klær på 60 grader. Men ikke hver gang.

Det sto fint i artikkelen at man ikke skulle gjøre det hver gang asså, hehe...bare drøyde den fordi jeg setter pris på mine klær til 600 kroner plagget, bortsett fra at de stinker svette nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto fint i artikkelen at man ikke skulle gjøre det hver gang asså, hehe...bare drøyde den fordi jeg setter pris på mine klær til 600 kroner plagget, bortsett fra at de stinker svette nå :/

Har aldri hatt noe problem med svettelukt i mine. Jeg svetter lite, så vanligvis gå de på 40 graders vask spesielt for treningsklær med forvask, og ingen tøymykner.

Men samboern sykler terrengritt om sommern og sykkelbukser o.l trenger en litt høyere temperatur vil jeg tro. Så innimellom ja på 60 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har et nytt dumt spørsmål.

Er det en mal for å logge et sett? Eventuellt hvorfor er det ikke en mal for hvordan logge et sett??

Jeg registrerer at folk gjør forskjellig og da blir jeg forvirra... og må vri nøtta da det for eksempel står

kabelvrak: 10x10*10

Dette kan bety så mangt og man kan jo prøve å finne det ut ved å kikke på for eksempel

Google skvett: 5x50x5

Over her vil jeg tro at det er snakk om 5 rep av 50 kg, 5 ganger. Men det kan jo være 50 rep x 5 kg, 5 ganger..

Altså jeg har hele tiden trodd at standarden var: KG/REP/SET

Kanskje det står her et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye høgg smaker Activate selolje med appelsinsmak - Norkost.no? Og om det smaker høgg, kan det da blandes ut med saft eller noe?

Det smaker ikke veldig høgg, men litt. For min del går det greit så lenge jeg spiser eller drikker noe etterpå slik at smaken blir borte fra munnen. Et par slurker Fun light fjerner smaken fort ihvertfall! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...