Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Det er vel en bikini? Forstod det slik at det er posing til konkurranse, så da tipper jeg det er en konkurransebikini.

Potato potato! :p Bikini eller truse, jeg vil bare ha en sånnen. Haha :p Hvor kjøper man konkurransebikini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor har jeg vondt på siden av låret når jeg tar knebøy?

På mandag kjørte jeg et tung økt, og hadde helt syk treningsverk i ettertid, men den er forsvunnet og nå er det bare vondt når jeg gjør knebøy-bevegelsen (med og uten vekter).

Brennende smerte i siden av låret ved knebøy | Fitnessbloggen Forum

Litt tips kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På næringsinnhold i en matvare blir som regel sammensetningen av prot, karbo og fett rundt 25%.. Hva er resten?? Ta f.eks kyllingfilet.. Er vel rundt 20g prot pr 100g, og så å si null karbo eller fett. Inneholder den 80% vann da eller? Skjønner ikke det her helt.. :p

Vann og fiber bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke muskler tas i bruk når man ligger vannrett på gulvet og løfter beina samlet? Magemuskler og ryggmuskler.. I know... Men hva heter de og hvilke er helt sentrale for å kunne løfte beina samlet fra gulvet og hvilke er bare støtte for denne bevegelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har leamus ofte? har fått det ofte i det siste, spess i armene og låret. opp til 8timer om dagen... sykt irriterende

Ja jeg har også vært "plaget" med det i det siste, merkelig nok i lats.. Får også prikking bakpå ryggen, like under skulderbladene :huh:

Hadde faktisk tenkt å spørre om det her, kanskje det er noen som vet hva som forårsaker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...