Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får stretch push ups på programmet mitt snart, og finner bare vedlagte video for hvordan det utføres. Noen som har gode tips? Gruuer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nja mye proteiner, har f.eks testet ut psmf, funka jo bra det. men ble en del tap av muskelmasse.

what I don't even...:banghead:

Ser ikke hvordan du klarte å få deg jeg skrev til å bli en PSMF anbefaling.

Mye proteiner er et must på en diett, mellom 2,5 - 3,3 g proteiner per kg fettfri masse. I tilleg til dette må du ligge i kaloriunderskudd, og trene styrke. Dette er de 3 tingene som må til for å miste fett uten at det blir for stort tap av muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what I don't even...:banghead:

Ser ikke hvordan du klarte å få deg jeg skrev til å bli en PSMF anbefaling.

Mye proteiner er et must på en diett, mellom 2,5 - 3,3 g proteiner per kg fettfri masse. I tilleg til dette må du ligge i kaloriunderskudd, og trene styrke. Dette er de 3 tingene som må til for å miste fett uten at det blir for stort tap av muskelmasse.

Grunnen til at jeg koblet det til PSMF er at du sier man bør ligge høyt på protein, men ikke noe om karb og fett. Er jo greit å vite hvor mye karb å fett man bør ligge på, har tenkt litt på 50% protein 30% karb 20% fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg koblet det til PSMF er at du sier man bør ligge høyt på protein, men ikke noe om karb og fett. Er jo greit å vite hvor mye karb å fett man bør ligge på, har tenkt litt på 50% protein 30% karb 20% fett...

Hvordan du fordeler de andre makroene er helt opp til deg selv, og kan velges ut i fra målsetning eller preferanser. Du bør ikke regne ut proteinmengde du skal ha prosentmessig, men i gram ( 2,5 - 3,3 g per kg fettfri masse ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...