Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enig med at pushup er viktig. I min mening bør man ikke tenke på benkpress før man i det minste klarer 10 perfekte pushups.

Det jeg tenkte ut ifra svarene, kjøre push ups( må starte med pushups på kne og evt. strikk ) istedenfor benk frem til styrken er god nok til og kjøre skikkelig sett benk opp mot 10 reps.

Bruke manual benk som alternativ øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det blir anbefalt H-Melk i mange tråder rundt om kring her på forumet. What's up with that?

Er det ikke bare mer fett i den? Ville det ikke vært bedre å drikke lettmelk? Eventuelt MER lettmelk, hvis det er kaloriene man er ute etter?

Hel melk smaker bedre og metter mer.

Kjapp konklusjon og erfaring uten kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard Lysne Du imponerer stadig med din kunnskap, så tenkte at det kanskje var like greit å bare adressere spørsmålet til deg. Om andre kan svaret så må de for all del bare svare, selvfølgelig.

Angående leptin og diett; vil makrosammensetningen ha innvirkning på hvordan leptin-nivået reduseres om man allerede har kaloriunderskudd, eller responderer leptin-nivået best på karbohydrater kun ved kalorioverskudd? Bare lurer, for om det første er tilfellet– altså at man får en mindre reduksjon av leptin ved å innta mer karbohydrater selv på kaloriunderskudd– så kan vel det forsvare hvorfor man burde ha litt karbohydrater igjen på dietter?

Har inntrykk av at noen, spesielt kvinner, har hormoner som fortere og mer drastisk går i "forsvarsmodus" ved diett.

Beklager at det ble et litt klønete stilt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det bare er meg som ikke har fått nok kaffe i dag, men finner lite info om kontakt etc på Evo fitness sine sider så spør her. Er det sånt at jeg kan trene fra dagen jeg registrerer meg eller må jeg vente til jeg får et kort eller lignende i posten?=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er meg som ikke har fått nok kaffe i dag, men finner lite info om kontakt etc på Evo fitness sine sider så spør her. Er det sånt at jeg kan trene fra dagen jeg registrerer meg eller må jeg vente til jeg får et kort eller lignende i posten?=

17. Hvordan slipper jeg inn på treningssentrene?

Du får en personlig adgangsbrikke, som fungerer på alle sentrene. Før du har fått brikken, må du benytte den midlertidige PIN-koden du mottar på SMS sekunder etter at du har meldt deg inn via hjemmesiden. Adgangskoden taster du inn på panelet utenfor inngangen til senteret, og den er gyldig i 30 dager. Adgangsbrikken får du ved å møte opp til en av våre introduksjonstimer (les mer om introduksjonstimene på Min side under "Henting av adgangsbrikke"). Brikken aktiverer du selv på Min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. Hvordan slipper jeg inn på treningssentrene?

Du får en personlig adgangsbrikke, som fungerer på alle sentrene. Før du har fått brikken, må du benytte den midlertidige PIN-koden du mottar på SMS sekunder etter at du har meldt deg inn via hjemmesiden. Adgangskoden taster du inn på panelet utenfor inngangen til senteret, og den er gyldig i 30 dager. Adgangsbrikken får du ved å møte opp til en av våre introduksjonstimer (les mer om introduksjonstimene på Min side under "Henting av adgangsbrikke"). Brikken aktiverer du selv på Min side.

Takk :)

Ser jeg spurte på rett tråd nå vertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha(når man er syk hjemme er det fint lite og gjøre..), men så spennede ut det Evo greiene da. si fra om det er noe bra. vurderer det selv. Skulle ønske den kjeden som bare tar 199 per måned kom dit jeg bor. Når man bare vil trene styrke og ikke i sal er det liksom bortkastet å betale ekstra for noe man ikke benytter seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha(når man er syk hjemme er det fint lite og gjøre..), men så spennede ut det Evo greiene da. si fra om det er noe bra. vurderer det selv. Skulle ønske den kjeden som bare tar 199 per måned kom dit jeg bor. Når man bare vil trene styrke og ikke i sal er det liksom bortkastet å betale ekstra for noe man ikke benytter seg av.

så bra, jeg er syk og på jobb. Så alt ser gresk ut i dag for min del :)

Ja ser den, har faktisk et i nærheten som tar 199, men kan ikke ta tbanen dit ( kan det med evo ). + med evo kan du bruke alle sentrene. Som gir større muligheter i forhold til å trene med andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...