Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For kvinner? :S Finnes det? Hva er forskjellen fra en vanlig? :p Google olympisk vektstang så får du opp masse.

De har litt mindre diameter. 3 mm tror jeg :p Og så veier de 15 kilo :) Tenkte kanskje det er lettere for meg og mine miniatyr hender å få bedre grep på de. Til og med XS i løftehansker er for store :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du heller?! Får du logget inn uten problemer forresten? Igår fikk jeg ikke logget inn i det hele tatt, og idag da jeg fikk var det flere matvarer som var borte.

Fikk heller ikke logget inn i går :eek: Hmm.. Hva er det som foregår? :p Får logge på myfitnesspal til det løser seg :) Selv om de påstår jeg skal ha 70g protein hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk heller ikke logget inn i går :eek: Hmm.. Hva er det som foregår? :p Får logge på myfitnesspal til det løser seg :) Selv om de påstår jeg skal ha 70g protein hver dag..

Hmm.. Merkelig :confused: Stod det at du hadde feil brukernavn eller passord? Hehe, godt å ha en backupside da! Proteinanbefalingene til de sidene der kan vel egentlig bare ryke og reise :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Merkelig :confused: Stod det at du hadde feil brukernavn eller passord? Hehe, godt å ha en backupside da! Proteinanbefalingene til de sidene der kan vel egentlig bare ryke og reise :p

Ja, jeg prøvde 3 ganger med samma passordet.. Så prøvde jeg å variere med små og store bokstaver :p Funka ikke..

Ja.. skal ha det dobbelte av 70 pluss litt til liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ei jente stiller på opptak til befalskole, og vil ta pull-ups på "guttemåten"...blir hun da sammenligna med de andre jentene i antall reps, eller blir hun sammenligna med guttene? Altså jentekravet til en 6-er er 20 pull-ups (men liggende kroppsheving til bom) mens guttekravet til en 6-er er 14, men vanlige pull-ups. Min logikk sier jo at man blir vurdert etter typen pull-ups, ikke etter kjønn... men er ikke alltid min logikk er riktig, sååå noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og rydder i skap for å kaste ting, og fant en ny og ubrukt vannpipe jeg hadde glemt av. Skulle til å legge den ut på finn.no, da det plutselig slo meg at det kanskje ikke er de som vil ha den, som jeg vil ha på besøk? :confused: Kaste den i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...