Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slettet loggboken for å begynne på nytt, men nå funker ingenting....kan noen hjelpe?

Jeg trodde man ikke kunne slette tråder/loggbøker jeg, men ser alle gjør det i hytt og pine ved et uhell (ikke i ditt tilfelle da)... Hvordan gjør man egentlig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man ikke kunne slette tråder/loggbøker jeg, men ser alle gjør det i hytt og pine ved et uhell (ikke i ditt tilfelle da)... Hvordan gjør man egentlig det?

Trykk rediger på en av dine tidligere poster i mitt tilfelle begynte jeg på post nr 1. Da kom det opp at du sletter alle og det godkjente jeg :huh: Tenkte at nå kunne jeg bare loggføre på nytt, men nei.....:cautious: venter bare på noen i admin som ser denne posten....må nok bare vente.....o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bunke LP-plater, pluss en bunke det jeg TROR jeg singelplater (de er mindre enn Lp-platene, men større enn CD-plater...anyone). Er ca 150 plater. Det jeg lurer på er om disse generelt sett har noen verdi eller om jeg bare kan selge de for en symbolsk sum til en samler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å sende en helt vanlig mail til skatteetaten (i bedriftssammenheng) enten via mail eller via altinn? Jeg er dritalei av å prøve å forklare dem at grunnen til at firmaets lønns og trekksoppgaver kommer i null er fordi det va ikke ett jævla lønnsuttak i fjor!

Jeg har veldig gode erfaringer med det, du får en person å forholde deg til. Jeg som bor i Oslo sender til [email protected], så du finner sikkert [email protected] hvis du kikker på Skatteetaten sine kontakt sider.

Skatteetaten - Her finner du oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne linken godkjennes ikke når jeg prøver å legge inn under fanen Loggbok....hva gjør jeg? (har ikke annen nettleser som jeg leste man kunne gjøre...)

edit: jøye...linken godkjennes ikke her heller...

Nei da vet jeg neimen ikke o_O Har bare laga en loggbok jeg :p Og den var easypasy :p Tror ikke jeg kommer til å lage nye heller :D Liker den jeg har jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...