Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Ja, men fordelen forsvinner for meg ettersom jeg kun bor i nærheten av ett slikt senter og har ingen å trene med uansett ( som gidder å trene på de tider jeg må som er veldig tidlig eller veldig sent.) men om du ikke kommer deg til ett 199 senter er det jo samme sak for deg:) Kanskje vi bare skal starte vårt eget treningssenter der vi bor:) bli rike først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoi - Jeg har et dumt spørsmål:

Hva er STOPP? - jeg ser flere som logger som skriver at de har gjort en øvelse med stopp. Altså man er jo nødt til å stoppe et sted i øvelsen for å snu men jeg antar at dette betyr at man stopper opp litt et eller annet sted i bevegelsen??

Neste spørsmål blir da - hva er dette godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske store hofter, og jeg synes nesten det er flaut enkelte ganger.

De har faktisk blitt litt mindre etter vektnedgang, men spørsmålet er vel mer om jeg kan se "normal" ut etterhvert med kosthold og styrketrening? Eller er det individuelt fordi hoftebena er store/små? :S

(Da jeg skrev dette fant jeg ut at jeg måtte jeg avslutte tråden jeg skulle starte og heller poste her haha :D)

Jeg er klar over at mange synes det er fint med store hofter, men jeg liker det ikke og jeg er lei av å ikke finne klær som passer.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EVo har små lokaler så det blir litt trangt etter jobb, men ellers rent og trivelig. Om man trener alltid når det er mest folk der ville jeg valgt et annet sted. Jeg klarer ikke å konse helt når det er så mange urolige mannfolk rundt meg.

det er jo selvfølgelig et issuue. Hmmph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard Lysne Du imponerer stadig med din kunnskap, så tenkte at det kanskje var like greit å bare adressere spørsmålet til deg. Om andre kan svaret så må de for all del bare svare, selvfølgelig.

Angående leptin og diett; vil makrosammensetningen ha innvirkning på hvordan leptin-nivået reduseres om man allerede har kaloriunderskudd, eller responderer leptin-nivået best på karbohydrater kun ved kalorioverskudd? Bare lurer, for om det første er tilfellet– altså at man får en mindre reduksjon av leptin ved å innta mer karbohydrater selv på kaloriunderskudd– så kan vel det forsvare hvorfor man burde ha litt karbohydrater igjen på dietter?

Har inntrykk av at noen, spesielt kvinner, har hormoner som fortere og mer drastisk går i "forsvarsmodus" ved diett.

Beklager at det ble et litt klønete stilt spørsmål.

Jeg lurer også :p Sååe bumper den jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske store hofter, og jeg synes nesten det er flaut enkelte ganger.

De har faktisk blitt litt mindre etter vektnedgang, men spørsmålet er vel mer om jeg kan se "normal" ut etterhvert med kosthold og styrketrening? Eller er det individuelt fordi hoftebena er store/små? :S

(Da jeg skrev dette fant jeg ut at jeg måtte jeg avslutte tråden jeg skulle starte og heller poste her haha :D)

Jeg er klar over at mange synes det er fint med store hofter, men jeg liker det ikke og jeg er lei av å ikke finne klær som passer.. :p

Det er jo litt individuelt og de vil nok bli mindre når du går ytterligere ned i fettprosent, men samtidig vil du sannsynligvis ikke få pipestilk-ben siden du løfter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere dumme spørsmål :D

Det gjelder OPPKARBING (lat i dag så orker ikke lete da)

Hva er egentlig oppkarbing?

- Bør alle på smartkarbo/kal-underskudd diet ha en oppkarbingsdag av og til?

- Hvor mye karb skal man da ha?

- er oppkarbing det samme som spise-dag?

- andre ting med oppkarbing som er bra å vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere dumme spørsmål :D

Det gjelder OPPKARBING (lat i dag så orker ikke lete da)

Hva er egentlig oppkarbing?

- Bør alle på smartkarbo/kal-underskudd diet ha en oppkarbingsdag av og til?

- Hvor mye karb skal man da ha?

- er oppkarbing det samme som spise-dag?

- andre ting med oppkarbing som er bra å vite?

Robert Eilertsen har en glimrende artikkel om det

Oppkarbing på dietten - ABC - Fitnessbloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetness:) da prøver jeg det fremover (kanskje, har ikke heelt bestemt meg for hvordan uka mi skal se ut ennå...fortsatt litt å bli vant til i forhold til skole and stuff) ....og om det blir for tungt, så får vi heller justere det ned igjen vettu:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetness:) da prøver jeg det fremover (kanskje, har ikke heelt bestemt meg for hvordan uka mi skal se ut ennå...fortsatt litt å bli vant til i forhold til skole and stuff) ....og om det blir for tungt, så får vi heller justere det ned igjen vettu:D

husk at en trenings-uke trenger ikke være 7 dager. altså syklusen kan godt være 5 eller 10 dager lang liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...