Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurte på noe dumt noe. Når man teller kalorier, og jeg skal feks ned i vekt. hva går jeg ut i fra. la oss si at jeg har pleid å spise 2000 kcal men jeg forbrenner bare 1500 kcal. jeg har da "bestemt" meg for å ligge i 200 kcal i underskudd for jevn nedgang. er det under de 2000 jeg pleier å spise eller de 1500 jeg vanligvis forbrenner? utdypt svar setter jeg STOR pris på =D =D =D

Hvis du legger inn alder, vekt, høyde og aktivitetsnivå på diett.no kan du se hva vedlikeholdsgrensen din er :) Du kan og legge inn en eventuell målvekt og dato, så vil du se hvordan du må ligge på kalorier for å nå målet ditt til rett tid :) Håper jeg forstod deg rett og at det er til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På næringsinnhold i en matvare blir som regel sammensetningen av prot, karbo og fett rundt 25%.. Hva er resten?? Ta f.eks kyllingfilet.. Er vel rundt 20g prot pr 100g, og så å si null karbo eller fett. Inneholder den 80% vann da eller? Skjønner ikke det her helt.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åh oki.. Klumper vil jeg jo ikke ha :p Sååe får jeg vel vente til jeg får kjøpt meg shaker da :D

Takk for svar! :D

Mjaaa... Jeg har rørt ut alle av mine proteinpulver, og det har funket fint:) I mange forskjellige merker. Det blir ikke klumpete. Har rørt ut i lite vann for å få den der seige smør-det-utover konsistensen (eller før jeg tilsetter det i havregrøt, CC, kesam mager etc.), men regner med at om du først gjør det og bare tilsetter mer vann funker det like greit:) Da er jo allerede klumpene borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kjøre den i blender eller kjøkkenmaskin også :)

Mja, menne da får jeg plutselig veldig mye mer oppvask :p menne jeg har i allefall ganske mange muligheter nå da :D Så jeg skal på en eller annen måte få i meg shake i dag! :lol: Noe som igjen gjør at jeg for engangsskyld slipper tunfisk! :D:D

Og det fortjener egentlig en skikkelig seiersdans! :p:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Hvor får man tak i sånne truser:

217698_508808279133326_1951657439_n.jpg

Det er vel en bikini? Forstod det slik at det er posing til konkurranse, så da tipper jeg det er en konkurransebikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...